شماره خبر : 26963
منتشر شده در مورخ : ۹ آبان ۱۴۰۲
ساعت : 14:19
فعال شدن مجدد ایستگاه‌های ورزش همگانی در پارک‌های اهواز

فعال شدن مجدد ایستگاه‌های ورزش همگانی در پارک‌های اهواز

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز: فعالیت ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در پارک‌های این کلانشهر دوباره از سر گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، حجت الاسلام حمید رعیتی گفت: پس از گذشت ۲ سال از غیرفعال بودن ایستگاه‌های ورزش همگانی در پارک‌ها و بوستان‌های اهواز به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، درحال حاضر فعالیت این ایستگاه‌ها از سر گرفته شده است.

وی افزود: فعالیت ایستگاه‌های ورزش در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر در بوستان‌ها و پارک‌های اهواز با همکاری هیات ورزش‌های همگانی اهواز و با هدف ایجاد شور و نشاط و گسترش روحیه ورزشی میان شهروندان اهوازی و با حضور مربیان ورزشی و آمادگی جسمانی از سر گرفته می‌شود.

به گفته حجت الاسلام رعیتی؛ این برنامه در پارک ترافیک بهارستان، پارک محله‌ای پردیس، پارک ساحلی کیانپارس، پارک ملت کوروش، پارک شهید سبحانی و پارک رشد باهنر اجرا می‌شود و امیدواریم به زودی در هر منطقه از مناطق هشتگانه کلانشهر اهواز، ۲ ایستگاه ورزش داشته باشیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهر اهواز می‌گوید: با توجه به وضعیت هوای اهواز این برنامه در نیمه دوم سال آغاز و تا پایان امسال ادامه خواهد داشت و از شهروندان ورزش دوست انتظار داریم که از این برنامه استقبال خوبی داشته باشند.

برچسب ها : ورزش همگانی اهواز خوزستان