شماره خبر : 27775
منتشر شده در مورخ : ۷ آذر ۱۴۰۲
ساعت : 13:15
برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ادوات و ماشین آلات کشاورزی در خوزستان

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ادوات و ماشین آلات کشاورزی در خوزستان

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ادوات و ماشین آلات کشاورزی، ۸ تا ۱۱ آذر در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان، مجید نبی پور ضمن اعلام این خبر گفت: آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ادوات و ماشین آلات کشاورزی چهارشنبه ۸ آذرماه ساعت ۱۷ در محل دائم نمایشگاه‌های بین المللی استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: ساعات بازدید علاقه‌مندان از نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ خواهد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به استان‌های مشارکت کننده در این نمایشگاه اشاره و بیان کرد: ۹۵ واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های خوزستان، همدان، مرکزی، آذربایجان شرقی، کردستان، خراسان رضوی، لرستان، فارس، تهران، زنجان، اصفهان، مازندران، آذربایجان غربی، البرز، گلستان، چهارمحال بختیاری و قزوین در این نمایشگاه حضور دارند.

نبی پور ضمن اشاره به محصولات قابل عرضه در این نمایشگاه، تصریح کرد: از جمله این محصولات می‌توان از ادوات، تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی نام برد.

وی در ادامه از جمله اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه را ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحد‌های تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان، ایجاد نمایندگی در استان خوزستان توسط واحد‌های تولیدی، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان، کشاورزان و بهره‌برداران و ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب بهره برداران برشمرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در خاتمه، از همه کشاورزان، بهره برداران، تولیدکنندگان، علاقه‌مندان به بخش کشاورزی و مردم شریف استان برای شرکت و حضور پرشور در این نمایشگاه دعوت کرد.

برچسب ها : خوزستان نمایشگاه بین المللی ادوات و ماشین آلات کشاورزی در خوزستان نمایشگاه بین المللی ادوات و ماشین آلات کشاورزی