شماره خبر : 28220
منتشر شده در مورخ : ۲۳ آذر ۱۴۰۲
ساعت : 20:16
ناکافی بودن ذخایر گوشت و مرغ منجمد در خوزستان

ناکافی بودن ذخایر گوشت و مرغ منجمد در خوزستان

 

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: وضعیت ذخایر گوشت و مرغ منجمد در استان کافی نیست.

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، حمید بدوی در خصوص توزیع گوشت و مرغ منجمد در خوزستان گفت: واردات گوشت و مرغ منجمد، ذخایر را به حدی نرسانده است که بتوانیم این محصولات را توزیع کنیم.
 وی افزود: پیگیری‌های مختلفی انجام شده، اما گشایشی اتفاق نیفتاده است تا بتوانیم ذخایر را به میزانی برسانیم تا توزیع داشته باشیم.
 بدوی ادامه داد: برای مهار قیمت مرغ باید قیمت گوشت را مهار کرد، زیرا وقتی مردم نمی‌توانند گوشت خریداری کنند به سراغ مرغ می‌آیند و از این رو قیمت افزایش می‌یابد.
 علی محمد رحمانی، قائم مقام سازمان صمت خوزستان می‌گوید: شهرداری‌ها هیچ نقشی در تنظیم بازار خوزستان و اهواز ندارند و باید این مساله اصلاح شود.
 وی اضافه کرد: حدود ۳۰ بازارچه در اهواز وجود دارد که فقط برای فروش پوشاک و دیگر اقلام است، اما مواد غذایی به ویژه اقلام تنظیم بازاری در این بازارچه‌ها به فروش نمی‌رسد.
 رحمانی ادامه داد: برای توزیع بسیاری از اقلام مثل مرغ و گوشت به بازارچه‌ها و مکان‌های فیزیکی در شهر نیاز داریم، اما محلی برای عرضه نیست.
 قائم مقام سازمان صمت خوزستان گفت: در اهواز نیاز به بازارچه‌هایی داریم که بتوانیم از طریق آن‌ها اقلام تنظیم بازاری را عرضه کنیم، اما شهرداری هیچ نقشی در تنظیم بازار ندارد.

برچسب ها : گوشت و مرغ منجمد ذخایر گوشت و مرغ منجمد در خوزستان خوزستان