شماره خبر : 28423
منتشر شده در مورخ : ۲ دی ۱۴۰۲
ساعت : 10:42
برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر مهدوی بشارت به زبان عربی در خوزستان

برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر مهدوی بشارت به زبان عربی در خوزستان

 

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی شعر مهدوی بشارت به زبان عربی ، اسفند امسال در اهواز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، سیدمنصور موسوی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره شعر در سطح استان و کشور‌های عرب منتشر شده است گفت : این جشنواره در نخستین سال برگزاری خود در گستره ملی برگزار شد، دومین جشنواره به‌صورت بین‌المللی برگزار شد و شرکت‌کنندگانی از کشور‌های عراق، سوریه، لبنان، بحرین، یمن و شعرای ایرانی به این جشنواره اثر فرستادند.

موسوی بیان کرد: این رویداد فرهنگی و هنری از سری برنامه‌های جشنواره فرهنگی و هنری امامت و مهدویت است که زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی در نقاط مختلف کشور در رشته‌های متنوع برگزار می‌شود. با توجه به شرایط فرهنگی و بومی استان خوزستان و ظرفیت شعر عربی، موضوع این جشنواره فرهنگی و هنری در استان خوزستان شعر عربی مهدویت انتخاب شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ و معارف مهدوی از طریق رسانه شعر عنوان کرد و گفت: جشنواره امسال در دو بخش شعر فصیح و محلی برگزار می‌شود. همچنین زمان برگزاری این رویداد هنری، اسفندماه سال جاری خواهد بود.

برچسب ها : جشنواره بین‌المللی شعر مهدوی بشارت زبان عربی خوزستان