شماره خبر : 29032
منتشر شده در مورخ : ۲۱ دی ۱۴۰۲
ساعت : 18:19
حزب الله لبنان پایگاه نظامی و تاسیسات جاسوسی اسرائیل را هدف قرار داد

حزب الله لبنان پایگاه نظامی و تاسیسات جاسوسی اسرائیل را هدف قرار داد

 

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد: تجمعات نظامیان، پایگاه نظامی و تاسیسات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات امروز خود قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه اول خود اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم مقاوم فلسطین و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان، امروز پنج‌شنبه تجمعات نظامیان رژیم اسرائیل را در اطراف پایگاه نظامی «المطله» با موشک هدف قرار داده است و موشک‌ها مستقیما به هدف اصابت کردند.

مقاومت اسلامی لبنان با صدور دومین بیانیه خود اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی امروز تجمعات نظامیان اسرائیل را در پایگاه «البغدادی» هدف حملات موشکی خود قرار داده و در نتیجه تلفات قطعی به دشمن وارد کرده است.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین با صدور سومین بیانیه خود اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی امروز پنجشنبه تاسیسات جاسوسی رژیم اسرائیل را در بلندی‌های «کبری» با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و در نتیجه تلفات و خسارات قطعی به دشمن وارد کرده‌اند.

از آن‌جا که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه افزایش یافته و در این تجاوز آشکار رژیم اسرائیل اقدام به نسل کشی می‌کند، مقاومت اسلامی لبنان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقدام به حملات پهپادی، راکتی و موشکی به پایگاه‌های رژیم اسرائیل کرده و با افزایش جنایات رژیم صهیونیستی در غزه حملات مقاومت نیز افزایش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان  بین‌الملل  خاورمیانه

برچسب ها : حزب‌الله لبنان اسرائیل غزه