شماره خبر : 29074
منتشر شده در مورخ : ۲۳ دی ۱۴۰۲
ساعت : 11:58
دومین نشست و رویکرد رسانه ای در چهار دهمین نمایشگاه تخصصی نفت در اهواز

دومین نشست و رویکرد رسانه ای در چهار دهمین نمایشگاه تخصصی نفت در اهواز

دومین نشست هماهنگی رسانه ای پیرامون چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت با حضور مهندس آتشبار
مدیر روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و اصحاب رسانه روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه در سالن جلسات شهید مجد زاده اهواز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار نور خوزستان، آتشبار در خصوص این نمایشگاه گفت: ۲۸۱ شرکت داخلی از ۱۶ استان،  خوزستان ، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، فارس، مرکزی، البرز، یزد، قزوین، آذربایجان شرقی، همدان، بوشهر، مازندران، زنجان، خراسان شمالی و گیلان  در چهاردهمین نمایشگاه صنعت نفت اهواز شرکت می‌کنند.
وی در ادامه گفت: ۴۰ درصد از شرکت های حاضر در نمایشگاه دانش بنیان، ۳۸ درصد سازنده قطعات، ۱۷ درصد تامین کننده قطعات فنی و ۶ درصد شرکت های خدمات فنی هستند.
آتشبار ضمن تاکید بر اهمیت نمایشگاه در معرفی پیشرفت ها و ظرفیت های صنعت نفت خوزستان گفت: در طی برگزاری نمایشگاه از طریق همایش ها و جلسات مختلف شرکت های دانش بنیان، صنعتگران، صاحبان ایده، با مسئولین ارتباط برقرار می کنند.
وی در خصوص نقش رسانه‌ها گفت: برگزاری یک نمایشگاه هرچقدر هم باشکوه باشد بدون اطلاع رسانی هیچ بازخوردی نخواهد داشت.
وی افزود: تور رسانه‌ای، عکاسی صنعتی، نشست مطبوعاتی و همچنین حضور رسانه ملی از جمله مواردی است که در این نمایشگاه برنامه ریزی شده است، و می‌تواند منجر به یک تعامل و هم افزایی در رسانه‌ ها شود.
مدیر روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در ادامه گفت: تولید خبر و تیتر‌های تاثیر گذار اهمیت زیادی دارد، فضا برای تولید محتوا فراهم است، و تعاملی که ایجاد می‌شود در نهایت خستگی را از تن ما خارج می‌کند.
چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان با شعار " محصول دانش بنیان، تکمیل زنجیره ارزش و رشد تولید پایدار" از ۲۴ تا ۲۷ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های اهواز برگزار می شود و همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ بعدازظهر پذیرای بازدیدکنندگان است.
 غرفه موزه نفت در سالن VIP نمایشگاه، اشیا و اسناد تاریخی صنعت نفت را در معرض دید بازدید کنندگان قرار می‌دهد.

 

برچسب ها : نمایشگاه تخصصی نفت در اهواز اهواز خوزستان