شماره خبر : 29365
منتشر شده در مورخ : ۳ بهمن ۱۴۰۲
ساعت : 12:10
راه اندازی مرکز تصویربرداری در بیمارستان شهید منفرد نیاکی اهواز

راه اندازی مرکز تصویربرداری در بیمارستان شهید منفرد نیاکی اهواز

 

مرکز سی تی اسکن و سونوگرافی در بیمارستان شهید منفرد نیاکی اهواز باحضور جمعی از مسئولان راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ارشد و فرمانده قرارگاه نزاجا ارتش در منطقه جنوب غرب کشور گفت: مرکز سی تی اسکن و سونوگرافی در بیمارستان شهید منفرد نیاکی اهواز باحضور سرهنگ پزشک شهباز زارعی، رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران جمعی از مسئولان راه اندازی می‌شود.

امیرسرتیپ حمزه بیدادی افزود: این مرکز در مساحت یکهزار متر مربع و با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبار ارتش جمهوری اسلامی ایران در مدت ۳ سال ساخته و تکمیل شده است.

وی ادامه داد: در مرکز سی تی اسکن و سونوگرافی در بیمارستان شهید منفرد نیاکی اهواز انواع تصویر برداری، آنژیو گرافی و... با جدیدترین دستگاه روز دنیا انجام می‌شود.

امیرسرتیپ بیدادی با بیان اینکه هزینه‌های خدمات مرکز تصویربرداری و سونوگرافی این بیمارستان بر اساس تعرفه دولتی است، اضافه کرد: این مرکز طرف قرارداد همه بیمه‌ها و استفاده برای عموم آزاد است.

بیمارستان شهید مسعود منفرد نیاکی واقع در اهواز، بیمارستانی است نظامی و درمانی و وابسته به ارتش جمهوری اسلامی ایران با ۱۰۰ تخت ثابت که در سال ۱۳۴۳ در کنار پادگان لشکر ۹۲ زرهی با یک ساختمان قدیمی تأسیس شد.

این بیمارستان در سال ۹۶ به ساختمان جدید با امکانات پیشرفته تری در همان مکان منتقل شد و دارای بخش‌های اورژانس، داخلی، جراحی، اتاق عمل و کلیه واحد‌های پاراکلینیک و درمانگاهی است.

برچسب ها : بیمارستان شهید منفرد نیاکی اهواز اهواز خوزستان