شماره خبر : 29374
منتشر شده در مورخ : ۳ بهمن ۱۴۰۲
ساعت : 13:50
توزیع گوشت قرمز بین نیازمندان خوزستان به دنبال افزایش قیمت چشمگیر این کالا

توزیع گوشت قرمز بین نیازمندان خوزستان به دنبال افزایش قیمت چشمگیر این کالا

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خوزستان گفت: با توجه به گرانی قیمت گوشت و ناتوانی بسیاری از خانواده‌های مددجو و نیازمند چهار هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز با همکاری این نهاد حمایتی و خیران تهیه و در بین اقشار نیازمند استان توزیع شد.
محمدرضا علی‌پور خدادادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برنامه ملی تلویزیونی " به سمت خدا" نیز در تهیه این کالا همکاری داشت بیان کرد: روند حمایت معیشتی از مددجویان این نهاد تا پایان سال با همکاری و مشارکت نهادها و خیران ادامه خواهد داشت و در این راه از مردم خیر و نیکوکار استان نیز درخواست همکاری داریم.
وی گفت: در سال جاری تا کنون ارزش نذوراتی که مردم خیر و نیکوکار خوزستان در مناسب‌های مختلف به ویژه عید قربان به کمیته امداد تحویل دادند، ۴۵۰ میلیارد ریال بوده که این مبلغ به صورت نقدی و یا به صورت تحویل دام زنده و گوشت قربانی صورت گرفته است.

علی‌پور خدادادی اظهار کرد: علاوه بر دفاتر کمیته امداد، مردم نیکوکار و خیر می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵، کد QR و سایت www.emdad.ir نسبت به پرداخت نذورات خود اقدام کنند. به گزارش ایرنا، ۳۰۰ هزار نفر در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.
بر اساس اعلام مدیر کل صمت خوزستان قیمت گوشت قرمز طی سال جاری در استان تا ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته است.


 

برچسب ها : گوشت قرمز کمیته امداد امام خمینی خوزستان