شماره خبر : 29530
منتشر شده در مورخ : ۹ بهمن ۱۴۰۲
ساعت : 14:17
ثبت نام نمایشگاه بهاره ویژه ماه رمضان و عید نوروز در اهواز

ثبت نام نمایشگاه بهاره ویژه ماه رمضان و عید نوروز در اهواز

 

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف اهواز از ثبت نام نمایشگاه فروش بهاره ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، کریم منجزی گفت: ثبت نام نمایشگاه فروش بهاره ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در محل اتاق اصناف اهواز آغاز و متقاضیان می‌توانند برای ارایه درخواست خود حضوری مراجعه کنند.

وی افزود : این نمایشگاه با مشارکت کلیه صنوف تولیدی و توزیعی مرتبط با تامین کالا‌های اساسی و ضروری ماه مبارک رمضان و عید نوروز در جهت رفاه حال همشهریان و ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب برگزار می شود.

او گفت : در این نمایشگاه از واحد‌های تولیدی و صنوف عمده در سراسر کشور برای عرضه مستقیم محصولات، از تولید به مصرف دعوت شده است.

منجزی در ادامه عنوان کرد: نمایشگاه فروش بهاره، در نیمه دوم اسفند ماه در راستای حمایت از اقتصاد خانواده‌ها و اصناف با استفاده از تمام ظرفیت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نحوه چگونگی نظارت بر تهیه و توزیع کالا‌های عرضه شده در نمایشگاه گفت: مدیریت بازرسی و نظارت اصناف خوزستان با همکاری بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان بر روند قیمت گذاری و کیفیت کالا‌ها در نمایشگاه فعالیت و در طول مدت برگزاری نمایشگاه در محل مستقر خواهند بود.

برچسب ها : نمایشگاه بهاره ماه رمضان عید نوروز