شماره خبر : 29660
منتشر شده در مورخ : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
ساعت : 9:55
بهره‌برداری ۱۴ زمین چمن در مدارس خوزستان

بهره‌برداری ۱۴ زمین چمن در مدارس خوزستان

 

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از افتتاح همزمان ۱۴ زمین چمن مصنوعی در مدارس سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عبدالله حبیبی در حاشیه افتتاح زمین چمن مصنوعی مدرسه شاهد میثاق در ناحیه ۴ اهواز که امروز (۱۴ بهمن‌ماه) برگزار شد، با اشاره به افتتاح همزمان ۱۴ زمین چمن مصنوعی با اعتبار بیش از ۹ میلیارد تومان در سطح استان خوزستان، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در دهه فجر، امروز ۱۴ زمین چمن مصنوعی در سطح استان خوزستان افتتاح شدند.

وی افزود: علاوه بر استفاده دانش‌آموزان این مدرسه از زمین چمن، دانش‌آموزان مدارس هم‌جوار که فضای مناسبی برای وزرش ندارند نیز می‌توانند از این فضا استفاده کنند.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طرح شهید سلیمانی در دو مرحله اجرایی شده است؛ مرحله اول این طرح به پایان رسیده و مرحله دوم نیز در حال انجام است. این طرح با هدف توسعه فضا‌های ورزشی در حال اجرا است و با اجرای آن فضای مناسب و سالم در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد تا بدون آسیب ورزش کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه میدان اصلی کار در دبیرستان‌ها و هنرستان‌ها است، بنابراین هر اتفاقی که در حوزه ستادی رخ می‌دهد باید به شیوه مقتضی به مدارس انتقال داده شود. به دنبال این هستیم که تصمیمات اتخاذشده در اداره‌کل و وزارت، به مدارس منتقل شود تا در راستای کیفیت آموزشی گام‌های جدی برداشته شود و آموزش و پرورش خوزستان، جایگاه اصلی خود را در کشور بازیابد.

برچسب ها : زمین چمن مدارس خوزستان خوزستان