شماره خبر : 29795
منتشر شده در مورخ : ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
ساعت : 14:3
افتتاح ۲۳ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی اهواز

افتتاح ۲۳ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی اهواز



 در آیینی که روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه به مناسبت سالگرد دهه فجر صورت گرفت، با حضور سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز، یوسفی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، ناصر سیلاوی بخشدار مرکزی، شریعتی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولین، شوراها و دهیاران و روستائیان، ۲۳ طرح عمرانی در روستای بروایه تریچی افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار نور خوزستان فرماندار اهواز ضمن تبریک دهه مبارک فجر ۴۵ سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تبریک مبعث پیامبر اکرم(ص) گفت: شاهد افتتاح ۲۳ پروژه عمرانی هستیم که اعتبار آن از محل اعتبارات آلایندگی تامین شده است.
موالی زاده این پروژه ها را نمونه ای از مجموعه پروژه های روستایی در اهواز عنوان کرد و  با تاکید بر استمرار این روند گفت: اصرار داریم مسائل و مشکلات روستاها تا قبل از سال پیگیری و با برنامه ریزی لازم در سال آینده خدمات رسانی به  روستاها نحو احسن انجام شود.
در این مراسم  ناصر سیلاوی بخشدار مرکزی اهواز، اعتبار اجرای این طرح ها را ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این طرح ها توسط بخشداری مرکزی و فرمانداری اهواز، و آسفالت معابر با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اهواز اجرا شده است.
سیلاوی در ادامه گفت: زیرسازی و آسفالت معابر و خیابان ها، اجرای کفپوش، بهسازی پارک و برق رسانی طرح هایی است که در روستاهای بخش مرکزی اهواز  اجرا شده است.
بخش مرکزی اهواز شامل ۶۷ روستا با جمعیتی بالغ بر ۵۷ هزار نفر می باشد.

برچسب ها : روستاهای بخش مرکزی اهواز اهواز خوزستان