شماره خبر : 29801
منتشر شده در مورخ : ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
ساعت : 19:37
استاندار خوزستان:  خبرهای خوب در راه است

استاندار خوزستان:  خبرهای خوب در راه است



علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، شامگاه چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه به همراه جمعی از مسئولین و مدیران استان از نمایشگاه دستاوردهای چهل و پنجمین سال انقلاب اسلامی، رشد، تولید و کارآفرینی بازدید کرد. 
به گزارش خبرنگار نور خوزستان، استاندار خوزستان ضمن بازدید از نمایشگاه و گفت و گو با غرفه داران، پیرامون ظرفیت های آنها برای ارایه دستاوردهای بیشتر، در حاشیه رونمایی کتاب دستاوردهای دولت، در جمع خبرنگاران حضور یافت و در سخنانی ابراز امیدواری کرد با توجه به نگاه ویژه دولت به استان خوزستان، تا پایان سال خبرهای خوبی برای ارایه خدمات هرچه بیشتر به مردم استان، در راه خواهد بود. 
حسینی محراب آزادی و برقراری حکومت اسلامی را مهمترین دستاورد انقلاب عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ما را از یوغ زالوهای جهان رها کرد.
وی با اشاره به برتری خوزستان نسبت به سایر استان ها در ارایه طرح گفت: در این ایام با کمک مردم اقدامات و دستاوردهای بزرگی در زمینه اشتغال، صنعت، راه، مسکن، انرژی، کشاورزی، علمی، بهداشت و درمان انجام شده و در آینده با افتتاح بیمارستان های مجهز در استان خبرهای خوبی در راه است.
استاندار خوزستان در ادامه گفت: در این ایام یکصد هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن آماده شده که ۹۰ هزار واحد آن به زودی تحویل متقاضیان می شود.
 وی با اشاره به کسب مقام اول خوزستان در زمینه کشاورزی گفت: در زمینه زراعت چوب اقدامات بزرگی صورت گرفته و قرار شد ۴۰ میلیون اصله در مناطق جنوب توسط شرکت نفت و گاز اروندان کشت شود.

برچسب ها : استاندار خوزستان نهضت ملی مسکن مسکن