شماره خبر : 30144
منتشر شده در مورخ : ۴ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : 18:27
پویش«قرار انتخاب» ویژه اهالی رسانه‌/دعوت برای تعامل و آگاهی

پویش«قرار انتخاب» ویژه اهالی رسانه‌/دعوت برای تعامل و آگاهی



مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان از راه اندازی پویش «قرار انتخاب» خبرداد.
به گزارش خبرنگار نور خوزستان، سجاد بهمئی در سخنانی با اعلام این خبر گفت: این سازمان در راستای افزایش مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات و مقابله در برابر هجمه رسانه ای  معاندین ، پویش «قرار انتخاب» ویژه اهالی رسانه را راه‌اندازی کرد.
وی در ادامه گفت: اهالی رسانه به عنوان سربازان خط مقدم و افسران جنگ روایت ها و تنویر افکار عمومی و تبیین ارزش های انقلاب اسلامی، نقش مهمی در شکل‌دهی صحیح اذهان مردم دارند.
بهمئی رسانه‌ها را مرجع قابل اعتماد مردم دانست و گفت: طبق منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی، رسانه ها وظیفه سنگینی برعهده دارند تا به روشنگری و آگاهی‌بخشی جامعه بپردازند.
رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان، دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات و افزایش مشارکت آگاهانه را اصلی‌ترین رسالت رسانه‌ها عنوان کرد و گفت:  با توجه به اهمیت دوچندان انتخابات، به ویژه دو شاخصه مشارکت بالا و انتخاب اصلح، سازمان بسیج رسانه اقدام به راه‌اندازی پویش «قرار انتخاب»   کرد.
بهمئی دعوت از اطرافیان، وابستگان، همکاران و ...  از سوی اهالی رسانه استان خوزستان برای شرکت در انتخابات و درج خبر در راستای معرفی شاخصه‌های نماینده اصلح، و همچنین چرایی لزوم شرکت در انتخابات را از اهداف اجرای پویش «قرار انتخاب» عنوان کرد.

برچسب ها : پویش«قرار انتخاب» سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ولی عصر خوزستان