شماره خبر : 30476
منتشر شده در مورخ : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : 12:13
معاون وزیر آموزش و پرورش: ساخت ۸۰۰ کلاس درس در خوزستان هدفگذاری شده است

معاون وزیر آموزش و پرورش: ساخت ۸۰۰ کلاس درس در خوزستان هدفگذاری شده است

 

 معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ساخت ۸۰۰ کلاس درس برای سال آینده در خوزستان با همکاری سازمان برنامه و بودجه هدف گذاری شده است.

به گزارش ایرنا حمیدرضا خان محمدی پنجشنبه در آیین افتتاح مدرسه ۱۰ کلاسه در منطقه زردشت اهواز بیان کرد: امسال با همکاری خیران ۷۰۰ کلاس درس به دانش‌آموزان خوزستان تقدیم شد که برای رسیدن به میانگین سرانه فضای آموزشی کشور این روند باید با قوت ادامه یابد.

سرانه فضای آموزشی خوزستان ۴.۹۶ و میانگین سرانه آموزشی کشور ۵.۲ است.

معاون وزیر آموزش و پرورش در خصوص اهمیت تجهیز هنرستان‌ها اظهار کرد: همراهی خیران و صنایع در قالب انجام مسئولیت های اجتماعی به منظور تجهیز هنرستان‌ها با هدف فراگیری هرچه بیشتر دانش آموزان به آموزش های مهارتی ضروری است.

خان محمدی تاکید کرد: حضور خیران یکی از عوامل اصلی پیشرفت و ارتقا سطح آموزشی در کشور است و ما همواره به حضور خیران در کنار خانواده نوسازی مدارس کشور افتخار می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، مدرسه ۱۰ کلاسه زردشت با مساحت چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای آموزشی یکهزار و ۶۵۵ متر مربع از محل اعتبار استانی _ مشارکتی با همکاری بنیاد برکت ساخته وبه بهره‌برداری شد.

بر اساس اعلام مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان ۴۵۵ پروژه در قالب یکهزار و ۷۰۴ کلاس درس در دست ساخت است.

رییس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفری یک روزه برای حضور در نشست شورای معاونان این اداره کل به منظور بررسی مسائل حوزه مدرسه‌سازی ، توسعه و تجهیز مدارس و هنرستان‌ها به استان سفر کرد.

 

برچسب ها : مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور سازمان برنامه و بودجه خوزستان مدرسه سازی