شماره خبر : 30652
منتشر شده در مورخ : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : 11:41
به کارگیری نیروهای کافی امدادی و خدماتی برای ایام نوروز

به کارگیری نیروهای کافی امدادی و خدماتی برای ایام نوروز

 

استاندار خوزستان گفت: شیفت‌های کافی از گروه‌های امدادی، هلال احمر، اورژانس، بیمارستانی، خدماتی و … برای ایام نوروز پیش‌بینی و به کار گرفته شود تا جلوی تصادفات جاده‌ای گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در نشست کمیسیون ایمنی راه‌ها اظهار کرد: خوشبختانه با تمهیدات و اقدامات صورت گرفته تردد کاروان‌های راهیان نور به خوبی در حال انجام است و امیدواریم سفر‌های نوروزی هم به همین شکل باشد و حوادث به حداقل برسد.

وی افزود: هر جا بتوانیم از سوانح جلوگیری کنیم باید نهایت تلاش خود را در این راستا داشته باشیم.

استاندار خوزستان تاکید کرد: در روز‌های باقیمانده اقدامات لازم جهت جمع آوری زباله‌ها و نخاله از جاده ها، ساماندهی پمپ بنزین ها، ایستگاه‌ها و … نیز در دستور کار مسئولان ذیربط باشد و مقر‌ها و کمپ‌های موقتی که برای پذیرش مهمانان نوروزی در نظر گرفته می‌شود، باید با شرایط مناسبی آماده شود.

حسینی محراب اظهار کرد: مدیران دستگاه‌ها، ارتباط مستمر را با مردم از طریق صداوسیما و فضای مجازی جهت ترویج فرهنگ رانندگی مطمئن و قانونی و هشدار در خصوص عواقب عدم توجه به نکات ایمنی داشته باشند.

استاندار خوزستان گفت: برای هرگونه حفاری یا ترمیم جاده‌ای که قرار است انجام و حتما علائم هشدار از چند کیلومتر جلوتر با راهنمایی در خصوص مسیر جایگزین نصب شود.

برچسب ها : ایام نوروز استاندار خوزستان تصادفات جاده‌ای