شماره خبر : 31786
منتشر شده در مورخ : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ساعت : 9:51
فرمانده فراجا: حجاب یک پرچم ایران بر علیه دشمن

فرمانده فراجا: حجاب یک پرچم ایران بر علیه دشمن



فرمانده کل انتظامی کشور به منظور حضور در تجمع مردمی حمایت از طرح حجاب و عفاف «نور»، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ وارد فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز شد.
به گزارش خبرنگار نور خوزستان، سردار احمدرضا رادان در فرودگاه مورد استقبال سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی خوزستان و سردار عبدالرضا مراد حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان قرار گرفت.
بنا بر گزارش خبرنگار نور خوزستان، مراسم سخنرانی سردار رادان با حضور گسترده مردم خوزستان رأس ساعت ۱۷ در مصلای مهدیه اهواز برگزار شد.
در این مراسم رادان حجاب را یک پرچم ایران بر علیه دشمن عنوان کرد و گفت: حجاب اکنون فقط چادر نیست، بلکه هر حجابی اعم از روسری، مقنعه و ... برای دشمن یک پرچم شده و سعی دارد که اینها را براندازد.
وی در ادامه گفت:‌ دشمن بعد از دفاع مقدس به این حقیقت پی برده که نمی‌تواند در جنگ سخت، ایران را شکست دهد و به جنگ نرم و شناختی روی آورده است.جنگی که دشمن را نمی‌بینی و صدایی نمی‌شنوی، اما خیابان‌ها و خانه‌ها توسط دشمن تسخیر می‌شود. 
فرمانده کل انتظامی کشور ترویج بی حجابی را توطئه امپریالیسم عنوان کرد و گفت: زمانی که رضاخان به دستور امپریالیسم آمریکا و انگلیس تلاش داشت تا حجاب را از سر مردم بردارد، در حال مبارزه با غیرت و دین مردم و در معنای کلی، کانون خانواده بود.
وی در ادامه مفهوم خانواده را در کشورهای اروپایی و آمریکا بی معنا دانست و اظهار کرد: ملت ایران به ویژه مردم خوزستان مطمئن باشند که دشمن دین و کانون خانواده را هدف گرفته است، چرا که ما به خانواده، مکتب و دین، غیرت و آبرو، حجاب و عفاف وفادار هستیم و وفادار می‌مانیم؛ دشمن از سویی می‌خواهد حیا و عفت را از زنان و دختران ما، و از سوی دیگر غیرت را از مردان ما بگیرد؛ ولی پرچم حجاب تا زمانی که بالا باشد شهدا و خانواده شهدا سرافراز هستند.
رادان در ادامه سخنانش افزود: وقتی چشم ها به بی حیایی عادت کند، به آن نه نگوید و آن را به عنوان یک پدیده بپذیرد، آن موقع دروازه های دفاعی ما به سمت دشمن باز می شود که این امر آغازی برای نابودی ایران است.
وی بی حجابی را یکی از مهم ترین استراتژی های دشمن برای نابودی ایران عنوان کرد و گفت: دشمن می خواهد از غفلت دختران ما استفاده کند تا بتواند جنگ شناختی را تکمیل کند.
فرمانده کل انتظامی کشور با تقدیر از حمایت گسترده مردم خوزستان از طرح نور گفت: زنان و مردان، دختران و پسران، خانواده شهدا بدانند که استراتژی دشمن در جنگ نرم به هم خورده و کم کم در حال از بین رفتن است، چرا که مردم یک بار دیگر به صحنه آمده‌اند و حمایت خود را از ایران اعلام کردند.
به گزارش خبرنگار نور خوزستان، فرمانده کل انتظامی کشور، ضمن دعوت از مردم برای حضور در صحنه نبرد با دشمن اظهار کرد: از مردم ایران اسلامی به ویژه مردم خوزستان درخواست می‌کنم که همچنان در صحنه بمانند و از سربازان خود حمایت کنند. با دعای خانواده شهدا، علما و حمایت مردم، ما همچنان در میدان نبرد خواهیم ماند و دشمنان را شکست می دهیم.

برچسب ها : فرمانده فراجا حجاب فرمانده کل انتظامی کشور