شماره خبر : 32005
منتشر شده در مورخ : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
ساعت : 14:15
اعطای تندیس نقره‌ای نهمین جایزه ملی مدیریت به پتروشیمی فن آوران

اعطای تندیس نقره‌ای نهمین جایزه ملی مدیریت به پتروشیمی فن آوران

 

پتروشیمی فن آوران موفق به دریافت تندیس نقره‌ای نهمین جایزه ملی مدیریت شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرعامل پتروشیمی فن آوران گفت : این تندیس در راستای انجام موفق پروژه زیست محیطی و بهینه سازی مصارف حامل‌های انرژی به حسین رفیق دوست مدیر عامل این شرکت اهدا شده است.

حسین رفیق دوست اظهار کرد: در این طرح هیدروژن پرج به رینگ سوخت ریفرمر واحد متانول برگشت داده می‌شود و از این طریق مصرف گاز طبیعی سوخت ریفرمر کاهش می‌یابد. این فرآیند گامی مهم در راستای بهینه‌سازی مصارف گاز طبیعی در این شرکت بشمار می‌رود.

رفیق دوست افزود: مدیریت حامل‌های انرژی در راستای اهتمام به اصول توسعه پایدار مد نظر مجموعه شرکت پتروشیمی فن آوران قرار داشته است.

پتروشیمی فن آوارن در راستای حمایت از توان داخلی و شعار سال رهبری قدم‌های موثری با عقد تفاهم نامه‌هایی ارزشمند در بیست و نهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی انجام داده است.

یکی از مهمترین توافق نامه‌های منعقد شده، توافق نامه‌ای سه جانبه میان شرکت پتروشیمی فن آوران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت پایدار پولاد پیشرو منعقد شد.

شرکت پایدار پولاد پیشرو، پیمانکار EPC پروژه بازیابی گاز‌های CO ۲ واحد متانول شرکت پتروشیمی فن آوران، جهت بومی سازی دانش فنی این طرح CO ۲ Capturing با ظرفیت ۱۶۰ هزار تن در سال بزرگترین طرح بازیابی گاز دی اکسید کربن در کشور خواهد بود.

حسین رفیق دوست مدیرعامل پتروشیمی فن آوران در خصوص این تفاهم نامه عنوان کرد: یکی از اهداف پتروشیمی فن آوران در سال‌های آتی استفاده از دانش و تخصص مهندسین و نخبگان کشور و بازگردانی گاز‌های ارزشمندی که تاکنون در چرخه تولید قرار نمی‌گرفتند

تولید و ثبت دانش فنی تبدیل متانول به خوراک دام و طیور و نیز بستر سازی جهت استفاده از ظرفیت‌های طرفین در قالب همکاری‌های مشترک آموزشی، پژوهشی و آزمایشگاهی مورد توافق پتروشیمی فن آوران و دانشگاه صنعت نفت از دیگر تفاهم نامه‌های منعقد شده در این نمایشگاه بود.

تجاری سازی و ساخت پایلوت نیمه صنعتی طرح تبدیل دی اکسید کربن به متانول نیز دیگر موضوع تفاهم نامه‌های منعقده در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بود که با شرکت نفت و گاز سرو به امضا رسید.

برچسب ها : تندیس نقره‌ای پتروشیمی فن آوران استان خوزستان