شماره خبر : 32412
منتشر شده در مورخ : ۸ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : 14:49
بیش از هفت هزار خوزستانی راهی مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) می‌شوند

بیش از هفت هزار خوزستانی راهی مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) می‌شوند

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: امسال با برنامه ریزی انجام شده حدود هفت هزارو ۲۶۱ خوزستانی از شهرستان‌های استان راهی تهران جهت شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خواهند شد.

به گزارش ایرنا سرهنگ عادل ساری روز سه‌شنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در سالن جلسات خبرگزاری ایرنا خوزستان با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه دنیا اعتراف کردند که انقلاب ۱۳۵۷ معجزه تاریخ بود اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر پایه معرفت دینی شکل گرفته که در واقع مبارزه با دشمنانی بود که بی‌دینی را تبلیغ می‌کردند.

وی گفت: امام راحل توده‌های عظیم جامعه را برای پیروزی انقلاب اسلامی پای کار آورد.

سرهنگ ساری با اشاره به تشریح جزییات حرکت کاروان‌های اعزام به مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد: با مشارکت تمام دستگاه‌های استان امسال ۱۹۰ اتوبوس به این مراسم اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه پنج کمیته در قالب تمهیدات سفر کاروان‌های زیارتی مرقد حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شده است گفت: کمیته‌های حمل و نقل، تغذیه، بهداشت، ایمنی و کمیته فرهنگی برای این مراسم در استان تشکیل شده تا تمهیدات لازم برای برقراری امنیت سفر زائران ایجاد شود.

اعزام ۳۶ کاروان زیارتی به مرقد مطهر حضر امام خمینی(ره)

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: بسیاری از زائران این سفر برای بار اول در این مراسم بزرگ معنوی و زیارتی شرکت می‌کنند.

رییس قرارگاه گردشگری زیارتی راهیان نور سپاه حضرت ولیعصر (عج) نیز با بیان اینکه سال گذشته ۷۰۰ نفر از اقشار مختلف به سفر زیارت مرقد مطهر حضرت امام(ره) اعزام شدند اظهار کرد: امسال هفت هزارو ۶۶۱ نفر خوزستانی برای اعزام به این مراسم نام‌نویسی کردند.

سرهنگ ایمان ممبینی بابیان اینکه کاروان‌های زیارتی در قالب ۱۸۴ دستگاه اتوبوس به تهران اعزام خواهند شد ادامه داد: ۱۴۱ نفر از نیروهای ستادی سپاه این سفر را پشتیبانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۱۶ دستگاه اتوبوس به عنوان ذخیره پیش‌بینی شده است افزود: از استان خوزستان ۳۶ کاروان از ۳۱ شهرستان از اقشار مختلف فرهنگی، کارگران، کارمندان و ... حضور دارند.

رییس قرارگاه گردشگری زیارتی راهیان نور سپاه حضرت ولیعصر (عج) بابیان اینکه اعزام کاروان‌ها از پنجشنبه آغاز خواهد شد گفت: ۲۱ کاروان در استان قم و ۱۴ کاروان در تهران مستقر خواهند شد.

سرهنگ ممبینی با بیان اینکه گروه‌های امدادی، پلیس راه، تدارکات و چند دستگاه آمبولانس کاروان‌ها را همراهی می‌کنند بیان کرد: راهیان حرم حضرت امام (ره ) در این سفر معنوی علاوه بر شرکت در آیین عزاداری سالگرد حضرت امام خمینی(ره)، حرم مطهر حضرت معصومه (س ) و مسجد جمکران را در قم زیارت خواهند کرد.

برچسب ها : استان خوزستان انقلاب اسلامی ایران قم امام خمینی