شماره خبر : 32451
منتشر شده در مورخ : ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : 16:25
مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان: اصحاب رسانه وظیفه جهاد تببین را بر دوش بکشند

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان: اصحاب رسانه وظیفه جهاد تببین را بر دوش بکشند

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین در خنثی‌سازی برنامه استکبار  در خصوص نفوذ و جنگ رسانه ای بر علیه جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: جنگ امروز، جنگ روایت‌ها است و برای پیروزی در این جنگ باید همه اصحاب رسانه وظیفه جهاد تبیین را به دوش بکشند، چرا که دشمن شبانه رور در حال فعالیت است.
به گزارش خبرنگار نور خوزستان، سجاد بهمئی در نشست هیئت اندیشه ورزان  سازمان بسیج رسانه خوزستان که روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل سازمان بسیج رسانه برگزار شد، حضور حداکثری مردم در انتخابات را مهم عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران داعیه دار انقلابی است که به واسطه مردم شکل گرفت و حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات از نقطه های قوت و تبیین کننده مردم سالاری دینی است. 
وی سازمان بسیج رسانه را موظف به اجرای مطالبات مقام معظم رهبری عنوان کرد و پیرامون برنامه های این نهاد در زمینه انتخابات گفت: برنامه‌های متنوعی مانند تشکیل قرارگاه رسانه ای، جهاد تبیین شهدای خدمت باهدف مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، برگزاری کلاس های آنلاین و بصیرت افزا ویژه مشارکت حداکثری، تولید محتوای رسانه ای جهت معرفی شاخص های کاندیداها و  همچنین برگزاری جشنواره رسانه ای... از جمله برنامه های سازمان بسیج رسانه خوزستان در زمینه انتخابات پیش رو می باشد.

برچسب ها : سازمان بسیج رسانه خوزستان جمهوری اسلامی ایران سازمان بسیج رسانه