شماره خبر : 32489
منتشر شده در مورخ : ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : 14:20
بهره برداری از زیرگذر "ناشلیل" در یکی از مسیرهای پرترافیک‌ خوزستان به اصفهان

بهره برداری از زیرگذر "ناشلیل" در یکی از مسیرهای پرترافیک‌ خوزستان به اصفهان

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تکمیل و بهره‌برداری زیرگذر ناشلیل در شهرستان ایذه خبر داد و گفت: این زیرگذر در مسیر یکی از پرترافیک‌ترین راه‌های اصلی بین خوزستان، چهارمحال بختیاری و اصفهان قرار دارد.

رحمان بهرامی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این طرح به منظور پاسخگویی به مطالبات مردم و پیشگیری از تصادفات منجر به جرح و فوت اجرا شده است.

وی افزود: پایین بودن میزان مبلغ قرارداد، باعث تاخیر در تکمیل این طرح شده بود که با پیگیری های صورت گرفته و تامین اعتبار مناسب، طرح مورد نظرتکمیل و زیر بار ترافیک رفت.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: این زیرگذر یکی از مهمترین راه‌های ارتباط ساکنان روستاهای ناشلیل و چهارتنگ به مرکز شهرستان ایذه است.

بهرامی اعتبار لازم برای ساخت این طرح را افزون بر ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: اکنون کار آسفالت این زیرگذر نیز تکمیل شده است.

وی ادامه داد: اتمام این طرح، کاهش مصرف سوخت و سوانح جاده ای، کاهش زمان سفر و سهولت تردد را به دنبال دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با توجه به اینکه در این منطقه زمین های کشاورزی مرغوبی وجود دارد با بهره‌برداری از این طرح، محصولات مرغوب کشاورزی در کمترین زمان ممکن به بازار مصرف عرضه می‌شوند.

بر اساس این گزارش در استان خوزستان ۲ هزار و ۵۵۰ کیلومتر راه اصلی و شریانی وجود دارد که ۱۳۵ کیلومتر آن آزاد راه، ۸۵۰ کیلومتر بزرگراه و یک هزار و ۵۶۵ کیلومتر راه ۲ خطه است.

 

برچسب ها : وزارت راه و شهرسازی خوزستان اهواز