شماره خبر : 32691
منتشر شده در مورخ : ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : 20:38
استاندار خوزستان: امیدواریم شاهد حرکتی نو و ثمربخش در زمینه شرکت های دانش بنیان باشیم

استاندار خوزستان: امیدواریم شاهد حرکتی نو و ثمربخش در زمینه شرکت های دانش بنیان باشیم



استاندار خوزستان رفع موانع شرکت های دانش بنیان را یک اراده همگانی عنوان کرد و افزود: رشد و پیشرفت استان منوط به حل مشکلات آنهاست.
به گزارش خبرنگار نور خوزستان، در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در روز یکشنبه ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ در سالن جلسات استانداری خوزستان و به ریاست علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان برگزار شد، مشکل سرمایه در گردش و سرمایه اولیه شرکت های دانش بنیان خوزستان مورد پیگیری قرار گرفت.
در این نشست حسینی محراب عنوان کرد: براساس قانون فناوری، شرکت های بزرگ استان می توانند از محل مالیات خود صندوق مشترکی برای سرمایه گذاری در برنامه های دانش بنیان راه اندازی کنند.
وی در ادامه افزود: تاکید ما بر این است که شرکت های بزرگ نیازهای خود را از محصولات شرکت های دانش بنیان درون استان تامین کنند. 
استاندار خوزستان همچنین از بانک ها خواست از محل تبصره ۱۸ و سایر منایع مالی تسهیلاتی را برای رفع مشکلات این شرکت ها اختصاص دهند.
وی در ادامه عنوان کرد: صندوق های پیشرفت و فناوری، تعاون و کارآفرینی و امید، آماده همکاری برای تامین سرمایه در گردش این شرکت ها می باشند.
به گزارش خبرنگار نور خوزستان حسینی محراب ابراز امیدواری کرد با تمهیدات در نظر گرفته شده شاهد حرکتی نو و ثمربخش در زمینه شرکت های دانش بنیان باشیم.

برچسب ها : استاندار خوزستان شرکت های دانش بنیان خوزستان