شماره خبر : 32826
منتشر شده در مورخ : ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : 11:18
صدور ۷ پروانه ‌بهداشتی‌ ساخت کارخانه و کارگاه تولیدی در اهواز

صدور ۷ پروانه ‌بهداشتی‌ ساخت کارخانه و کارگاه تولیدی در اهواز

 

مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ۷ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه تولیدی در این حوزه صادر شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،سید محمدعلی نوری گفت: در جلسه کمیسیون تخصصی صدور پروانه‌های بهداشتی موسسات تولیدی غذایی و آشامیدنی، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پس از بررسی و تأیید صلاحیت متقاضیان، چهار پروانه ثبت منبع تاسیس و بهره‌برداری و سه پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه تولیدی صادر شد. همچنین درخواست‌ها و نامه‌های متقاضیان مورد بررسی قرار گرفت و رای لازم صادر شد.  
 
وی با بیان اینکه صدور این پروانه‌ها نشان‌دهنده تعهد معاونت غذا و داروی اهواز به حمایت از تولید داخلی و رونق صنعت غذایی و آشامیدنی در استان خوزستان است، افزود: با صدور این پروانه‌ها، متقاضیان می‌توانند پس از گذراندن مراحل قانونی و دریافت دیگر مجوز‌های لازم، اقدام به تولید محصولات غذایی و آشامیدنی بهداشتی و استاندارد در کارخانه‌ها و کارگاه‌های خود کنند.
 نوری می‌گوید: امیدواریم با فعالیت این واحد‌های تولیدی، شاهد افزایش تنوع و کیفیت محصولات غذایی و آشامیدنی در استان خوزستان باشیم.  

برچسب ها : پروانه ‌بهداشتی‌ ساخت کارخانه و کارگاه تولیدی اهواز خوزستان