شماره خبر : 33084
منتشر شده در مورخ : ۵ تیر ۱۴۰۳
ساعت : 10:47
در دولت سیزدهم محقق شد؛ اختصاص ۱۶۰ هزار میلیارد ریال عوارض آلایندگی به خوزستان

در دولت سیزدهم محقق شد؛ اختصاص ۱۶۰ هزار میلیارد ریال عوارض آلایندگی به خوزستان

 

استاندار خوزستان ۱۶۰ هزار میلیارد ریال عوارض آلایندگی در دولت سیزدهم به استان را نشان دهنده توجه ویژه رئیس جمهور شهید به خوزستان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب با بیان اینکه دولت سیزدهم تلاش فراوانی برای دریافت عوارض آلایندگی برای آبادانی هر چه بیشتر شهر‌ها و روستا‌های استان به انجام رساند، گفت: در این دوره از ریاست جمهوری ۱۶۰ هزار میلیارد ریال عوارض آلایندگی در دولت سیزدهم به استان اختصاص یافت که نشان دهنده توجه ویژه رئیس جمهور شهید به خوزستان است و در این راستا حمایت‌های خوبی توسط هیات دولت برای تخصیص بی‌سابقه این میزان عوارض آلایندگی به استان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه نظارت بر نحوه توزیع عوارض آلایندگی به منظور توسعه عدالت و آبادانی در استان بسیار اهمیت دارد و این مهم به خوبی رعایت شد، افزود: برای هر شهرستان رقم مشخصی بر اساس نیاز توزیع شده است و شاهد آبادانی و اجرای طرح‌های عمرانی خوبی به ویژه در روستا‌ها بودیم.

مهمترین محور انتخابات هشتم تیرماه، انتخاب اصلح

حسینی محراب با بیان اینکه دشمنان به دنبال فتنه و دسیسه در جامعه به منظور ایجاد اختلال در انتخابات هستند و به همین دلیل مردم باید مثل همیشه هوشیار و مراقب باشند، افزود: از مردم برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح به عنوان مهم‌ترین اصل و محور در انتخابات دعوت می‌کنیم، از بزرگان و عشایر درخواست داریم که مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رای دعوت و فردی با ویژگی‌های ۱۸ گانه‌ای که رهبر معظم انقلاب فرمودند، انتخاب کنند.

استاندار خوزستان در پایان بر نگارش کتابی از خدمات و تلاش‌های شهید خدمت آیت الله رییسی برای ماندگاری در انقلاب اسلامی و معرفی به آیندگان تاکید کرد.

هشتم تیرماه جاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

برچسب ها : دولت سیزدهم عوارض آلایندگی خوزستان