شماره خبر : 33097
منتشر شده در مورخ : ۶ تیر ۱۴۰۳
ساعت : 9:37
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی (عج): مشارکت حداکثری در انتخابات مهم‌ترین رکن برای تولید قدرت و امنیت است

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی (عج): مشارکت حداکثری در انتخابات مهم‌ترین رکن برای تولید قدرت و امنیت است


نشست بصیرتی با رسانه های استان ویژه دوره چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری، و همچنین مراسم تجلیل از  قهرمانان جام رسانه امید، دوشنبه ۴ تیرماه ۱۴۰۳ در مجتمع فجر سپاه اهواز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار نور خوزستان، در این نشست نماینده و مسئول دفتر ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان‌‌ ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، با اشاره به موفقیت رسانه های خوزستان در جام رسانه ای امید گفت: خوزستان همواره درخشش خوبی در 
عرصه رسانه داشته و سکوی نخست را از آن خود کرده است و این موفقیت ها ارزشمند و مهم است.
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار با تاکید بر نقش رسانه در جهاد تبیین، تبلیغ برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را مسئولیت رسانه ها عنوان کرد و گفت: مشارکت مهمترین رکن انتخابات برای ایجاد قدرت و امنیت است و حضور حداکثری مردم در انتخابات می تواند قدرت ایران در منطقه و جهان را افزایش دهد.
وی در ادامه با تاکید بر تاثیر رسانه در خنثی سازی نقشه های دشمن اظهار کرد: رسانه برای تاثیر گذاری نیاز به مکان و زمان ندارد و‌ می تواند در هر برهه ای انفجار خبری ایجاد کند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (ع) همچنین عنوان کرد: ایران اسلامی دارای دو عنصر اراده و قدرت است که دشمنان ایران قدرت مقابله با این توانمندی را ندارند. 
وی در ادامه گفت: توانمندی های ایران اسلامی در سال های اخیر به اندازه ای رشد داشته که توانستیم با پشت سر گذاشتن توطئه های دشمن در حوزه های مختلف موفقیت هایی کسب کنیم که دشمنان حتی تصور این میزان اقتدار، عزت و توانمندی نظامی و دفاعی را نمی کردند.
رستگار در ادامه عنوان کرد: کشورمان به لحاظ‌ موفقیت در عرصه های مختلف به جایی رسید که توانست بعد از وعده صادق به یک ابر قدرت جهانی و نوظهور و قدرت باز دارنده تبدیل شود و قبول این موضوع برای دشمن خیلی سخت است، لذا تمام تلاش‌ خود را می کند تا از طرق مختلف افکار عمومی را تحت تاثیر اهداف خود قرار دهد‌.
وی‌ با اشاره به انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری گفت: انتخابات برای ما یک موقعیت برای نشان دادن اقتدار و برای دشمنان فرصتی برای توطئه به شمار می آید و حضور پرشور مردم در این انتخابات می تواند تمامی توطئه های دشمن را خنثی و برگ زرینی در کارنامه نظام اسلامی به ثبت برساند.
نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) در ادامه سخنانش گفت: دشمن با استفاده ابزار فضای مجازی  برای شایعه پراکنی، جنگ شناختی و تحریف و توطئه  وارد میدان شده و تنها ابزار مقابله با دشمن، رسانه است که نقش برجسته ای دارد.
وی نقش رسانه را اعجاز آمیز و شگفت آور خواند و گفت: قدرت رسانه زمان و مکان را به حداقل می رساند و تنها یک پیام در یک لحظه می تواند به بمب خبری جهان تبدیل شود.
رستگار در ادامه سخنانش افزود: رسانه ها می توانند سلایق و ذائقه های مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهند، چرا که قدرت بالایی دارند. لذا رسانه های استان در این برهه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری تبلیغات کنند.
در ادامه این نشست، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج ) خوزستان ماموریت رسانه ها در شرایط کنونی را جهاد تبیین در موضوع انتخابات عنوان کرد و گفت: 
اصحاب رسانه همیشه مایه افتخار بوده اند و‌ در شرایط کنونی روایتگری درست رسانه ها مهم است .
به گزارش خبرنگار نور خوزستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار مسعود فلاحی در ادامه سخنانش افزود: دشمن در تلاش است تا مردم را برای حضور در صحنه انتخابات ناامید کند، لذا جهاد تبیین در شرایط کنونی اهمیت دارد چرا که باید روشنگری در جامعه انجام شود.
وی همچنین افزود: ماموریت این دوره اصحاب رسانه جهاد تبیین در موضوع انتخابات است تا سناریویی که دشمن میخواهد بکار گیرد از بین برود .
سردار فلاحی با اشاره به اهمیت اخلاق مداری کاندیداها گفت: نگاه ما بیرونی و کلان است، چرا که حضور حداکثری مردم اقتدار کشورمان را در جوامع بین المللی افزایش می دهد.
وی همچنین اظهار کرد: چهار راهبرد مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، امنیت، سلامت، و رقابت در انتخابات برای روز جمعه که روز سرنوشت سازی است مهم می باشد و نخبگان و شخصیت های فرهیخته و برجسته باید پای کار بیایند و حضور فعال داشته باشند.
جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (ع) در ادامه گفت: در برهه ای زندگی می کنیم که جهاد تبیین و روایتگری و خودباوری یک نیاز، و شناخت و معرفی ظرفیت های مثبت و تفکر جوان ایرانی اهمیت دارد.
بنابر گزارش خبرنگار نور خوزستان، در ادامه این نشست معاون سیاسی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خورستان، سرهنگ بهمن شهریاری، با تاکید بر موضوع جهاد تببین گفت: آنچه در نظام بین الملل بعنوان قدرت نرم مطرح می شود این است که جمهوری اسلامی بتواند در دنیا تاثیر گذار باشد.
وی همچنین عنوان کرد: انتخابات ریاست جمهوری ایران برای تمام کشورها مهم است و آن را رصد می کنند، لذا حضور پر شور مردم در این دوره مهم است و رسانه ها باید در این خصوص تبلیغات کنند .
وی در ادامه گفت: در دوران اول انقلاب شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل و استکبار سر دادیم‌ و نگاه عمقی این بود که این شعارها به گفتمان تبدیل شوند و اکنون حاصل این گفتمان، وجود مردم ولایت مدار است که در همه صحنه های مهم حضور فعال دارند و انشاالله در روز جمعه هم پای کار می آیند.
در ادامه این نشست مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان از برگزاری جشنواره رسانه ای انتخابات ۱۴ خبر داد و گفت: اکنون در پدیده مهم انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم و اطلاع رسانی و نشر حداکثری یکی از اولویت های ما برای انعکاس این رویداد مهم و ملی است. 
دکتر سجاد بهمئی در ادامه افزود: تشکیل قرارگاه رسانه ای مالک ویژه انتخابات در استان برای تولید محتوا، رصد و انتشار اخبار از برنامه های اصلی این قرارگاه به شمار می رود.
 وی همچنین اظهار کرد: علاوه بر ظرفیت خوب رسانه ای در خوزستان، ۶ هزار و ۵۰۰ گروه و کانال در اختیار داریم که در امر تولید محتوا در بخش مشارکت گسترده و آگاهانه بسیار اهمیت دارند.
بهمئی با تبریک عنوان قهرمانی خوزستان در جام ملی رسانه امید گفت: خوزستان در سه بخش اصلی و در حضور ۶۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی به عنوان قهرمانی دست یافت.  
به گزارش خبرنگار نور خوزستان، در ادامه این نشست با حضور مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، حجت الاسلام رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، سردار سرتیب دوم پاسدار مسعود فلاحی جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج ) خوزستان، سرهنگ پاسدار بهمن شهریاری معاون سیاسی سپاه حضرت ولیعصر (عج ) خوزستان، افشار پرویزی بابادی رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان از پوستر جشنواره انتخابات ۱۴ رونمایی و از قهرمانان جام رسانه امید تجلیل شد.
بنا برگزارش خبرنگار نور خوزستان تیم بسیج از بین ۲۲ تیم و ۶۰۰ شرکت کننده در سه بخش تولید محتوای خبر، چند رسانه ای و انتشار در جام رسانه امید به مقام اول دست یافت.

برچسب ها : سپاه حضرت ولی (عج) انتخابات خوزستان