شماره خبر : 33120
منتشر شده در مورخ : ۸ تیر ۱۴۰۳
ساعت : 13:31
برگزاری انتخابات با امنیت کامل در خوزستان

برگزاری انتخابات با امنیت کامل در خوزستان

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه ۳ هزار و ۴۳۸ صندوق رای‌گیری در خوزستان کار رای‌گیری را انجام می‌دهند، گفت: انتخابات در استان خوزستان با امنیت کامل در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی‌اکبر حسینی‌محراب هنگام انداختن رای خود به صندوق در حسینیه ثارالله اهواز اظهار کرد: با توجه به گرمای هوا معمولا خوزستانی‌ها بیشتر کار‌های خود را بعد از ظهر و شب انجام می‌دهند، اما همه مردم این استان در انتخابات سعی می‌کنند از ابتدای صبح این کار خیر خود که سابقون فی الخیرات است را انجام دهند.

وی افزود: حضور در انتخابات برای تامین امنیت ملی کشور جزو ضروریات است. هر کسی وطنش را دوست دارد باید در انتخابات شرکت کند. کشور‌ها را بر اساس حضور مردمشان در صحنه می‌سنجند و هر چه مشارکت بیشتر باشد و حضور در انتخابات پرشورتر و بیشتر باشد، امنیت ملی ما بیشتر تامین می‌شود.

استاندار خوزستان گفت: انتخابات در اقتصاد بین‌الملل هم بسیار مهم است. درصد آرای رئیس جمهوری که انتخاب می‌شود بسیار مهم است و اگر رئیس جمهور ما با آرای بالا انتخاب شود قطعا با قدرت در مجامع بین‌المللی شرکت می‌کند.

حسینی‌محراب عنوان کرد: حضور رئیس جمهوری که با آرای بالایی انتخاب می‌شود در همکاری‌های بین‌المللی و دنیا و موارد مختلف بسبیار تاثیرگذار خواهد بود و امنیت و منافع کشور را تامین می‌کند. همچنین در کسب بازار‌های داخل و خارج تاثیرگذار خواهد بود و چرخ اقتصاد بهتر می‌چرخد.

وی با اشاره به رقابت کشور‌های مختلف در بازار، گفت: انتخاب رئیس جمهور باقدرت، در همه زمینه‌ها تاثیرگذار است و حرف جدیدی در صحنه بین‌الملل خواهیم داشت.

استاندار خوزستان با اشاره به فرآیند برگزاری انتخابات بیان کرد: ۳ هزار و ۴۳۸ صندوق رای‌گیری در خوزستان داریم که از این تعداد، ۸۹۷ صندوق سیار هستند. هیات‌های اجرایی سر صندوق‌های رای حضور دارند و انتخابات در استان خوزستان با امنیت کامل در حال برگزاری است.

حسینی‌محراب با اشاره به تامین تعرفه‌ها به اندازه کافی و بیشتر از نیاز گفت: حدود ۷۰ هزار نفر از نیرو‌های مردمی مسئولیت برگزاری انتخابات را دارند و در کنار این افراد، حدود ۱۱ هزار نفر از سپاه و فراجا مسئولیت تامین امنیت را دارند. همه آنچه مورد نیاز است برای برگزاری انتخابات فراهم شده است و همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها حضور موثری در برگزاری انتخابات دارند.

وی افزود: فرآیند رای‌گیری از ساعت ۸ صبح آغاز شد و با پیشنهاد استان‌ها و موافقت وزیر کشور تا ساعت ۲۴ نیز قابل تمدید است که با توجه به اینکه خوزستانی‌ها بیشتر در بعد از شهر و شب کار‌های خود را انجام می‌دهند احتمالا رای‌گیری تا این ساعت تمدید شود.

برچسب ها : انتخابات استاندار خوزستان خوزستان