شماره خبر : 33124
منتشر شده در مورخ : ۹ تیر ۱۴۰۳
ساعت : 9:34
مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

مردم خوزستان با حضور گسترده در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حماسه دیگری را رقم زدند.
استاندار خوزستان از وجود 3 هزار و 438 صندوق رای گیری در خوزستان خبر داد و گفت: از این تعداد 897 صندوق سیار هستند. همچنین حدود 70 هزار نفر  هیئت های اجرایی و 11 هزار نفر در زمینه برقراری امنیت در حوزه های انتخابیه حضور داشته و انتخابات در سراسر خوزستان با امنیت کامل در حال برگزاری است.
به گزارش خبرنگار نور خوزستان، علی اکبر حسینی محراب با حضور در حوزه انتخابیه مسجد جواد الائمه پادادشهر، در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: گروه های مختلف مردم شریف خوزستان از ساعات ابتدایی آغاز انتخابات در صفوف رای گیری هستند و  براساس آمار تا این لحظه بیش از 220 هزار نفر در خوزستان پای صندوق های رای حاضر شدند و روند حضور مردم در حوزه های انتخابیه رو به افزایش است و پیش بینی می شود مشارکت با شکوهو بزرگی در انتخابات داشته باشیم.
وی در ادامه گفت: مردم شریف و ولایتمدار استان خوزستان حماسه ای دیگر را رقم زدند. امیدواریم مردم با حضور در پای صندوق های رای فردی کارآمد، مردمی و ادامه دهنده راه شهید رئیسی را انتخاب کنند تا عزتی برای انقلاب اسلامی در سطح جهان شود.  
‌استاندار خوزستان همچنین عنوان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند نتایج بسیار خوبی در آینده کشور به دنبال داشته باشد حضور مردم در انتخابات برای تامین امنیت ملی کشور جزء ضروریات استهر کسی وطنش را دوست دارد باید در انتخابات شرکت کند.
وی در ادامه افزود: هر چه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، امنیت ملی ما بیشتر خواهد شد.حسینی محراب حضور گسترده مردم در انتخابات را در زمینه اقتصاد بین المللی مهم خواند و گفت: قطعا اگر رئیس جمهور آینده با رای بیشتری انتخاب شود با قدرت بیشتری در مجامع بین المللی حضور خواهد یافت.   ‌
وی در زمینه انتخابات در دیگر شهرهای خوزستان گفت: وضعیت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان ها و همچنین صندوق های سیار به صورت آنلاین رصد می شود.
وی همچنین افزود: تلاش ما این است که نتیجه جمع آوری آرا تا ساعت 7 صبح امروز به تهران اعلام شود و امیدواریم فرد اصلح برای ریاست جمهوری اسلامی ایران انتخاب شود.   ‌بنا بر گزارش خبرنگار نور خوزستان، حسینی محراب پیش از بازدید شعبه اخذ رای مسجد جوادالائمه(ع) در حسینه ثارالله(ع) رای خود را به صندوق انداخت.لازم به یادآوری است با انصراف زاکانی و قاضی زاده هاشمیرقابت بین سعید جلیلی، محمد باقر قالیباف و مسعود پزشکیان همچنان ادامه دارد.

برچسب ها : انتخابات انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ریاست جمهوری