شماره خبر : 33239
منتشر شده در مورخ : ۱۲ تیر ۱۴۰۳
ساعت : 21:8
«قرار انتخاب»

«قرار انتخاب»


دعوت ‌فعالان رسانه و فرهنگ خوزستان از مردم برای حضور حماسی در انتخابات ریاست جمهوری

بیش از یک هزار نفر از فعالان فرهنگی و فضای مجازی، مدیران و اصحاب رسانه، خبرنگاران و عکاسان استان در قالب پویش «قرار انتخاب»، از مردم شریف و همیشه در صحنه استان خوزستان برای حضور حماسی در پای صندوق‌های رای در مرحله دوم انتخابات دعوت کردند.
به گزارش خبرنگار نور خوزستان، سجاد بهمئی مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: سازمان بسیج رسانه استان و بیش از ۱۰۰۰ نفر از اصحاب رسانه و فرهنگ، و نیز فعالان فضای مجازی استان با حضور در پویش «قرار انتخاب»، مردم همیشه در صحنه  خوزستان را برای حضور حماسی در پای صندوق‌های رأی دعوت می‌کنند.
بهمئی با تاکید بر نقش رسانه در ترغیب مردم برای مشارکت در انتخابات اظهار کرد: رسانه در شرایط فعلی مهمترین ابزار تاثیرگذار بر افکار عمومی است و بر این اساس باید در جهت دعوت برای مشارکت حداکثری مردم از تمام ظرفیت های رسانه و فضای مجازی استفاده شود.
مسئول بسیج رسانه خوزستان در ادامه گفت: ما در این ایام ضمن دعوت از اصحاب رسانه به صورت حضوری و مجازی، توصیه هایی در جهت تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع راهبردی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ابلاغ کرده ایم.
بنا بر گزارش خبرنگار نور خوزستان، بهمئی هدف پویش رسانه ای «قرار انتخاب» را شور آفرینی و حرکت جمعی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عنوان کرد و افزود: این پویش از ۱۰ تیرماه آغاز و تا روز جمعه ۱۵ تیرماه، همزمان با اجرای مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه گفت: از زمان شروع این پویش بیش از ۱۰۰۰ نفر از فعالان فرهنگی و  رسانه و فضای مجازی در این پویش شرکت و ضمن اعلام حضور خود در رویداد بزرگ انتخابات، تمام اقشار و مردم استان خوزستان را جهت حضور پرشور و حماسی دعوت می کنند.

برچسب ها : رسانه فرهنگ انتخابات خوزستان