شماره خبر : 33248
منتشر شده در مورخ : ۱۵ تیر ۱۴۰۳
ساعت : 14:47
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان: مشارکت در انتخابات نمایش اراده ملی است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان: مشارکت در انتخابات نمایش اراده ملی است



به گزارش خبرنگار نور خوزستان، مجید منادی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان از مردم انقلابی و همیشه در صحنه  استان برای حضور پر شور ‌و شعور در انتخابات و خلق حماسه‌ای ماندگار دعوت کرد.
متن بیانیه منادی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
انتخابات از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و شاخص‌ترین نماد مردم سالاری دینی؛ مشارکت مردم درتعیین سرنوشت سیاسی کشور و به نمایش گذاشتن اراده ملی وتجلی عظمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. 
اکنون که در آستانه دور دوم انتخابات زود هنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران قرار داریم. ضمن قدردانی از مشارکت مردم شریف ایران در مرحله نخست انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، که نشان از اتحاد وفاداری به آرمانهای شهدای انقلاب اسلامی بود؛ از مردم سرافراز و شهیدپرور استان خوزستان، بویژه اصحاب فرهنگ هنر و رسانه که همواره ثابت کرده اند از نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و ایران عزیز حمایت مخلصانه داشته‌اند؛ دعوت می کنم با حضور مجدد و دعوت فراگیر و گسترده از سایرین و خلق حماسه‌ای ماندگار در پای صندوق‌های رای؛ در روز جمعه ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳، بار دیگر نقش بارز خود در آینده کشور و استحکام نظام اسلامی را نشان دهند و با انتخاب فرد اصلح، ادامه دهنده راه شهید جمهور باشند.
مجید منادی 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان

برچسب ها : مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مجید منادی فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان