شماره خبر : 33249
منتشر شده در مورخ : ۱۵ تیر ۱۴۰۳
ساعت : 15:51
مدیر عامل لوله سازی اهواز: پیوند میان مردم و نظام اسلامی هرروز مستحکم تر از قبل خواهد بود

مدیر عامل لوله سازی اهواز: پیوند میان مردم و نظام اسلامی هرروز مستحکم تر از قبل خواهد بود



مدیر عامل لوله سازی اهواز با اشاره به حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدوارم شاهد حماسه دیگری از مردم همیشه در صحنه خوزستان باشیم.
به گزارش خبرنگار نور خوزستان، محمدرضا دانیالی ضمن حضور در حوزه انتخابیه لوله سازی اهواز اظهار کرد: از ساعت ۸ که آغاز انتخابات بود، اخبار بدست آمده از حوزه‌های مختلف بیانگر حضور پرشورتر مردم در دور دوم بودیم و به امید خدا باید شاهد ایجاد حماسه دیگر توسط مردم انقلابی خوزستان باشیم.
وی در ادامه سخنانش گفت:
بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکیدات ایشان، مردم با حضور گسترده خود، بار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی رای مثبت داده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و معاندین نظام خواهند زد.
دانیالی همچنین عنوان کرد: امیدواریم تا فردا صبح شاهد حضور فرد اصلح در دولت و همچنین آینده ای  روشن و ایرانی قوی و سرفراز باشیم.
مدیرعامل لوله سازی اهواز با اشاره به تلاش دشمنان برای تضعیف روحیه مردم گفت: رسانه‌های معاند با ایجاد اتاق های فکر متعدد تلاش های بسیاری برای از بین بردن روحیه مردم در زمینه انتخابات انجام دادند، ولی حضور گسترده مردم در این دوره از انتخابات، نشان داد که تلاش های آنها  بی حاصل و بی نتیجه بوده است. 
وی در ادامه سخنانش افزود: پیوند بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با هر خط طیفی و هر حزبی و هر جناحی، محکم و مستحکم‌تر از روز قبل خواهد بود.
بنابر گزارش خبرنگار نور خوزستان، دانیالی با اشاره به حضور همیشگی کارکنان شرکت لوله سازی اهواز در عرصه های مختلف اظهار کرد: پرسنل خدوم و زحمت‌کش شرکت در همه عرصه‌ها و با تمام وجود با روحیه انقلابی بالا، همیشه پای کار بودند و حضورشان در صحنه بسیار درخشان و روشن بوده و به نوبه خودم از تمامی آنها. 
وی همچنین از اصحاب رسانه به دلیل پوشش فراگیر و مناسب انتخابات تشکر و برای آنان در انجام رسالت اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه آروزی موفقیت کرد. 
لازم به یادآوری است که در محل شرکت لوله سازی اهواز یک صندوق سیار آماده اخذ رای شهروندان اهوازی می باشد.

برچسب ها : لوله سازی اهواز مدیر عامل لوله سازی اهواز اهواز خوزستان