شماره خبر : 33250
منتشر شده در مورخ : ۱۵ تیر ۱۴۰۳
ساعت : 23:24
مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان: انتخابات لیله القدر نظام اسلامی است

مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان: انتخابات لیله القدر نظام اسلامی است

 مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان شرکت در انتخابات را وظیفه هر ایرانی عنوان کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات لیله القدر نظام اسلامی است و سرنوشت ۴ سال نظام اسلامی و کشور در این انتخابات رقم می خورد.
به گزارش خبرنگار نور خوزستان عباس صدریان فر طی سخنانی در روز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ در سالن همایش گیت بوستان گفت: چه از لحاظ شرعی و چه از لحاظ ملی، وظیفه هر ایرانی است که با تمام توان برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات تلاش کند. 
وی همچنین اظهار کرد: افرادی که با حضور در  انتخابات رای خود را  به صندوق می‌ریزند، و کسانی که در حوزه خدمات برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات تلاش می‌کنند، همچنین عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی و ... مهر تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی می زنند. ما نیز به عنوان یک ایرانی همواره سعی کردیم که در انتخابات نقش خود را ایفا کنیم. اکنون نیز در این انتخابات‌ تمامی همکاران را بسیج کردیم و همه نیروها، صرف نظر از پست و مقام پای کار بودند تا علاوه بر حضور در پای صندوق های رای، بتوانیم خدمات بهتری را در حوزه آب و برق به مردم عزیز و برگزارکنندگان انتخابات داشته باشیم.
صدریان فر در ادامه سخنانش افزود: در حوزه تامین آب و برق که وظیفه اصلی سازمان برق خوزستان است، ما حدود ۷۵ درصد تولید برق آبی کشور داشته و در پایداری شبکه برق نقش مهمی را ایفا کرده ایم و امسال با توجه گرمای هوا همکاران ما بسیج شدند و تمام ۳۷  واحد نیروگاهی را آماده کردیم و در ابتدای تابستان در مدار تولید و بهره‌برداری قرار گرفتند. زیرا در صورت خارج شدن یک واحد نیروگاهی از مدار، مردم عزیز ما گرفتار خاموشی خواهند شد. به همین دلیل همکاران ما شبانه روز برای تامین برق تلاش کردند و واحدهای نیروگاهی‌ را فعال نگه داشتند.
مدیر عامل سازمان آب و برق در ادامه اظهار کرد:
خوشبختانه امروز که شاهد برگزاری دور دوم انتخابات هستیم، هیچگونه مشکلی در حوزه قطعی برق گزارش نشده است.  
وی در زمینه تامین آب مورد نیاز شهروندان خوزستانی گفت: در تامین آب شرب و کشاورزی هم تمامی  همکاران ما نقاط مختلف استان نهایت تلاش خود را کردند تا بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.
 صدریان پیرامون فعالیت های پشتیبانی سازمان آب و برق خوزستان گفت: در حوزه پشتیبانی، در زمینه برگزاری انتخابات، تامین نیروی انسانی، و همچنین ماشین آلات مورد نیاز انتخابات تلاش‌های زیادی انجام شد.
وی در ادامه اظهار کرد: 
یکی از مهم‌ترین فعالیت های پشتیبانی سازمان آب و برق خوزستان، تامین غذا برای عوامل اجرایی و برگزارکنندگان انتخابات بود که این خدمات در مرکز استان و همچنین دیگر شهرستان ها ارائه‌ شد و امیدواریم این تلاش‌ها مورد رضای خداوند قرار بگیرد. 
صدریان فر ضمن قدردانی از همکاران خود عنوان کرد: در زمینه پشتیبانی از انتخابات، و همچنین خدماتی که سازمان آب و برق خوزستان، به ویژه در دولت شهید رئیسی به مردم عزیز خوزستان ارائه کرده است نهایت تلاش خود را کردیم تا خدمات بهتری را ارائه دهیم. اما تلاش ما از این به بعد هم بیشتر خواهد بود و انشالله بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.
صدریان فر پیرامون شرایط رفاهی پرسنل سازمان آب و برق خوزستان گفت: در حوزه خدمات و امکانات رفاهی به پرسنل هم ما باز تلاش کردیم تا شرایط  خوبی را برای همکارانمان فراهم کنیم و امیدواریم  بخوانیم خدمات بهتری را به آنان ارائه دهیم تا همکاران ما با آرامش بهتری ماموریت‌ های خود را به انجام برسانند و خدمات بهتری را به مردم عزیز ارائه کنند. 
به گزارش خبرنگار نور خوزستان، مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان در پایان سخنانش اظهار کرد: امید ما این است که در زمینه خدمات رسانی شرمنده مردم شریف و ولایت مدار خوزستان عزیز   و همکاران نباشیم و تلاش ما بر این است در حوزه آب و برق آنچه حق مردم خوزستان است را ادا نماییم.

برچسب ها : سازمان آب و برق خوزستان انتخابات خوزستان