شماره خبر : 33267
منتشر شده در مورخ : ۱۷ تیر ۱۴۰۳
ساعت : 9:42
پایان رقابت و آغاز رفاقت برای پیشرفت کشور!

پایان رقابت و آغاز رفاقت برای پیشرفت کشور!

                                      
ملّت ایران همیشه سربلند خواهد بود، چرا که بر عهد و پیمان جاودانه‌اش با پروردگار، ایستاده است و به نص صریح قرآن "هر کس به عهد خود با خدا وفا کند خداوند اجر عظیم نصیب او خواهد کرد."(*) این ملت برگزیده عهد کرده است که دین خدا را یاری کند، و به این افتخار نائل شده که بنیانگذار حکومت الهی در سیاهترین دورانهای تاریخی و پیشقراول سپاهیان منجی عالم بشریت عجل ... تعالی فرجه باشد ، دل کندن از این افتخار ممکن نیست. حضور گسترده مردم خوب ما در صحنه انتخابات علاوه بر اعلام وفاداری به عهد و پیمانی که در حفظ اسلام و حکومت اسلامی با خدای خود بسته‌اند به لحاظ نشان دادن پاسخگوئی به ندای ولی فقیه زمان و رهبری معظّم انقلاب نیز بسیار حائز اهمیت است. این مردم آگاه و هوشیار اگرچه مکرّراً گله‌ها، شکایت‌ها و بی‌اعتمادی‌های خود را نسبت به کسانی که با شعارهای آنچنانی به صحنه رقابت می‌آیند و پس از رسیدن به قدرت همه چیز را فراموش می‌کنند، با شهامت بیان کرده و می کنند، امّا هیچگاه این گلایه‌ها را پای نظام نمی‌نویسند، نظامی که خود آن را به وجود آورده‌اند و برای تثبیت و حفظ آن خون پاک عزیزان خود را تقدیم کرده‌اند و متعهد شده‌اند تا آخرین نفس و تا تحویل این نظام الهی به صاحب حقیقی مدافع آن باشند.
اینک با اعلام نتیجه انتخابات، کشور به مرحله جدیدی وارد می شود، مرحله ای که در آن، صرفنظر از نتیجه، باید تمام افراد، گروه‌ها و جناح‌های طرفدار ثبات و امنیت و پیشرفت کشور، بر همکاری و همدلی و هم‌افزائی در پیشبرد امور کشور متمرکز و هم پیمان شوند.  همانطور که قبلاً نیز گفته شد، حجم بی سابقه تبلیغات در این دوره از انتخابات و بی پروایی در بکارگیری هر ابزار برای نفی رقیب، قطعا در بروز تکّدر و تفرق بین گروه‌ها در دوران تبلیغات انتخاباتی موثر بوده است، اما باید یکی از اولین اقدامات اساسی، تلاش برای کنار گذاشتن این کدورتها و فراهم کردن فضای دوستی و همدلی در کشور باشد.  در مورد این انتخابات و اقدامات و موضع‌گیری‌های بعضا مغایر نظام و انقلابِ برخی گروهها و جناح‌های سیاسی، حرف و حدیث بسیار است که در فرصت مناسب به آن پرداخته خواهد شد، اما از آنجا که نشانه های نازیبایی از ترجیح منافع فردی و گروهی بر مصالح جمعی و نظام اسلامی در جریان این انتخابات آشکار شده است، ضرورت دارد که همگان به هوشیاری فراخوانده شوند تا این افراد و گروه‌ها برای آسیب رسانی به مصالح ملی فرصتی پیدا نکنند.  
نامزد انتخاباتی دیروز و منتخب امروز، پس از تأیید صحت انتخابات توسط شورای نگهبان و تنفیذ حکم وی توسط رهبر معظّم انقلاب، رسماً رئیس جمهور خواهد بود و با معرفی کابینه به مجلس و کسب رأی اعتماد از قوّه مقنّنه، باید اداره امور کشور را در چارچوب اصول و اهداف انقلاب اسلامی به عهده گیرد و از این ببعد ملّت ایران،چه رأی دهندگان به وی و چه کسانی که به رقبای او رأی داده اند، مشتاقانه منتظرند تا اقدامات فوری او برای رفع مشکلات کشور را مشاهده کنند و با توجّه به اقدامات اساسی دولت شهید رئیسی برای حل مشکلات و توفیقات فروان او، بهترین توصیه به رئیس جمهور جدید پیگیری برنامه های دولت مردمی سیزدهم است که توانسته و می تواند بستر حل سریعتر بسیاری از مشکلات کشور باشد. ان شاء ... .
موسوی زاده
(*)سوره فتح آیه 10

 

برچسب ها : انتخابات تبليغات انتخاباتي ریاست جمهوری