شماره خبر : 35189
منتشر شده در مورخ : ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
ساعت : 15:9
امضای نخستین تفاهم نامه گردشگری دفاع مقدس در خوزستان

امضای نخستین تفاهم نامه گردشگری دفاع مقدس در خوزستان

 

نخستین تفاهم نامه گردشگری دفاع مقدس در خوزستان به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، این تفاهم نامه با حضور فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا، مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان،   میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، آموزش و پرورش  خوزستان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و شهردار اهواز در قرارگاه کربلا با عنوان گردشگری نور به امضا رسید.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت:  خوزستان مهمترین استان کشور در میزبانی از گردشگران دوران جنگ تحمیلی است. نبود طرح جامع گردشگری جنگ در استان باعث شده تا نتوانیم از ظرفیت‌های بزرگ و میلیونی راهیان‌نور استفاده لازم را ببریم و مکان رخداد‌های متعدد این حوزه را به جوانان امروز معرفی کنیم.

سردار عبدالرضا میرحاجتی افزود:  در هفته دفاع مقدس آغاز تور‌های گردشگری جنگ را از اهواز با جامعه دانش آموزی دختر شروع می‌کنیم و سپس این برنامه را به همه شهر‌ها گسترش می‌دهیم.

همچنین در این نشست  بر اجرای گردشگری جنگ با محوریت دانش‌آموزان دختر مدارس اهواز در هفته دفاع مقدس تاکید شد و مقرر گردید که اولین اردوی دانش آموزی در قرارگاه منطقه‌ای کربلا به عنوان مرکز فرماندهی جنگ برگزار شود.

 

برچسب ها : تفاهم نامه گردشگری دفاع مقدس در خوزستان دفاع مقدس گردشگری خوزستان