شماره خبر : 35223
منتشر شده در مورخ : ۳۱ شهریور ۱۴۰۳
ساعت : 14:5
سردار شاهوارپور: جشنواره مالک اشتر، معیار ارزیابی عملکرد فرماندهان است

چهاردهمین جشنواره مالک اشتر سپاه خوزستان در اهواز برگزار شد

سردار شاهوارپور: جشنواره مالک اشتر، معیار ارزیابی عملکرد فرماندهان است

کسب سه رتبه برتر توسط بسیج رسانه خوزستان در چهاردهمین جشنواره مالک اشتر سپاه تلاش های بسیج و سپاه برای برقراری امنیت شهرها بی وقفه ادامه دارد


چهاردهمین جشنواره مالک اشتر سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان با برتری سازمان بسیج رسانه خوزستان به کار خود پایان داد.
به گزارش خبرنگار نورخوزستان چهاردهمین جشنواره مالک اشتر سپاه ولی عصر (عج) خوزستان روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۳ در مجتمع فجر اهواز برگزار شد.
این مراسم با حضور سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، سردار مسعود فلاحی، جانشین فرمانده سپاه ولی عصر (عج)، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج)، مسئولین نواحی بسیج استان، سرگرد پاسدار سجاد بهمئی، رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان و تنی چند از مسئولین و بسیجیان برگزارشد. در این جشنواره سازمان بسیج رسانه خوزستان رتبه برتر عملکرد سال ۱۴۰۲ را کسب کرد.
سجاد بهمئی در این مراسم اظهارکرد: سازمان بسیج رسانه استان خوزستان با فعالیت های گسترده خود و جذب خبرنگاران شهرستانی و استانی و برپایی ۲۵ کانون بسیج رسانه، توانسته است یکی از قشرهای تاثیرگزار در استان باشد. اردوهای راهیان نور و راویان پیشرفت نیز توسط این سازمان به خوبی اجرا شده است. همچنین در سفرهای خارج از استان مطالبه گری های زیادی داشته است.در این جشنواره، هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه خوزستان نیز موفق به کسب عنوان برتر شد. محمد رضا ایزدی رئیس این هیئت ضمن تبریک به رتبه‌های برتر جشنواره مالک اشتر گفت: به مجموعه رسانه‌های خوزستان، بسیج رسانه خوزستان و هیئت‌ اندیشه ورز که جزو رده های برتر و مایه افتخار خوزستان هستند تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم این رتبه‌های برتر مستمر بوده و موجب مباهات جامعه رسانه ای باشد.
وی در ادامه اظهار کرد: از همه همکاران رسانه درخواست دارم که با همکاری با سازمان بسیج رسانه و هیئت اندیشه‌ورز موجب پویایی بیشتر جامعه رسانه در استان شوند.
بنابرگزارش خبرنگار نورخوزستان، در چهاردهمین جشنواره مالک اشتر سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، کانون بسیج رسانه شهرستان باغملک رتبه برتر اشراف را کسب کرد و از مهین ممبینی مسئول آن تجلیل شد.
همچنین ۲۹ گروه جهادی، دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی، دبیر اشراف بسیج سازندگی خوزستان و مسئول بسیج سازندگی ناحیه بسیج شوشتر رتبه های برتر را کسب کردند و مورد تقدیر قرار گرفتند.
لازم به یادآوری است که بسیج رسانه خوزستان در اهواز بیش از یک سال است که مشغول فعالیت بوده و با جذب اعضای بسیار توانسته است در زمینه برنامه های مناسبتی و فعالیت های دیگر فرهنگی، همکاری خوبی با ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوزستان داشته باشد.
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) : عنوان برتر جشنواره با زحمات بسیجیان و فرماندهان سپاه خوزستان به دست آمد.
به‌گزارش خبرنگار نورخوزستان،  سرتیپ شاهوار پور در جشنواره مالک اشتر اظهار کرد: این جشنواره معیار ارزیابی عملکرد فرماندهان است که در طول یک سال مورد رصد و ارزیابی قرار می گیرد.
وی در ادامه گفت: تلاش ها، ماموریت ها و تمام امور مرتبط با حوزه ماموریتی فرماندهان مورد ارزیابی قرارمی گیرد و در پایان از مجموعه های برتر قدردانی می شود.
شاهوارپور در ادامه سخنانش افزود: رقابت در این جشنواره بین فرماندهان پایگاه ها، حوزه ها، نواحی مقاومت، گردان های امام علی(ع)، امام حسین(ع)، بیت المقدس و کوثر است که هرسال با کیفیت بالاتری برگزار می شود.
فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) جشنواره مالک اشتر را مطالبه مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: سپاه ولی‌عصر(عج) برای چهارمین بار رتبه ممتاز در اشراف را به دست آورد.
وی درادامه گفت: این عنوان برتر به برکت تلاش ها و زحمات همکاران، بسیجیان و فرماندهان سپاه خوزستان به دست آمده که شایسته تقدیراست.
شاهوارپور همچنین اظهارکرد: تلاش های بسیج و سپاه برای برقراری امنیت شهرها بی وقفه ادامه دارد و همواره برای جبران کمبودها تلاش می کنیم، اگرچه دشمن به دنبال ایجاد ناامنی است، اما به همت بسیجیان غیور و مجاهد راه به جایی نخواهد برد.
نماینده ولی فقیه درسپاه ولی‌عصر(عج):
اشراف از نظر رهبر معظم انقلاب، امری بسیار مهم است.
به گزارش خبرنگارنورخوزستان حجت الاسلام و المسلمین رستگار، درجشنواره مالک اشتر اظهار کرد: یکی ازمولفه های بیم دشمن،وجودسپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قدرت نظامی، دفاعی وبازدارندگی این مجموعه است.
وی ضمن تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: موفقیت سپاه ولی عصر (عج) در موضوع اشراف را تبریک گفته و برای تمام تلاشگران این مجموعه آرزوی موفقیت می کنیم.
رستگار در ادامه عنوان کرد: نکته ای که امروز سراسر جهان را به خود مشغول کرده،احیای اسلام ناب است، اسلامی که منادی وحدت در جهان اسلام بوده و همه مسلمانان را به سوی احیای تمدن اسلامی و همدلی فرا می خواند،که می تواند ریشه ظلم را برچیده و تمدن نوین اسلامی را رقم بزند.
 

 

برچسب ها : بسیج رسانه خوزستان جشنواره مالک اشتر سپاه چهاردهمین جشنواره مالک اشتر سپاه خوزستان