شماره خبر : 35382
منتشر شده در مورخ : ۷ مهر ۱۴۰۳
ساعت : 10:22
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان: زمین‌های راکد سرمایه‌گذاری در خوزستان تعیین تکلیف شوند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان: زمین‌های راکد سرمایه‌گذاری در خوزستان تعیین تکلیف شوند


اهواز- ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: اراضی صنعتی واگذار شده به صنعتگران که هیچگونه اقدام سرمایه‌گذاری و تولیدی در این زمین‌ها انجام ندادند و راکد هستند باید هر چه زودتر تعیین تکلیف و به یک فرد با صلاحیت اقتصادی واگذار شود.
به گزارش ایرنا، علی مهدی‌پور شنبه در نشست با مدیران شهرک صنعتی خوزستان در محل این شرکت بیان کرد: شهرک‌های صنعتی خوزستان با کمبود زمین برای واگذاری به سرمایه گذار روبرو است به همین دلیل باید هر چه سریعتر زمین‌های واگذار شده راکد تعیین تکلیف و به سرمایه‌گذار دیگری واگذار شود.
وی گفت: طی ۲ سال اخیر بیش از ۶۰۰ مورد قرارداد سرمایه گذاری راکد و بدون فعالیت با شهرک‌های صنعتی استان لغو شده است تا این فرصت‌ها به سرمایه گذاران دیگری واگذار شود.
مهدی‌پور افزود: شرایط اقتصادی فعلی استان و کشور نیازمند سرمایه گذاران واقعی است که بتوانند با کار و تولید چرخه اقتصاد را به حرکت درآورند.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تاکید کرد: همه‌ دستگاه‌های مربوطه در جبهه‌ تولید باید تمام توان خود را در راستای تحقق شعار سال و ایجاد بستر مناسب سرمایه گذاری در استان به کار بگیرند.
به گزارش ایرنا، شهرک‌های صنعتی خوزستان با کمبود زمین برای واگذاری به سرمایه گذار روبرو هستند که در همین راستا در سفر دوم استانی شهید رییسی به خوزستان ایجاد هفت شهرک صنعتی جدید در استان تصویب شد.
در خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد.
 

 

برچسب ها : رونق تولید شهرک صنعتی خوزستان