شماره خبر : 35430
منتشر شده در مورخ : ۸ مهر ۱۴۰۳
ساعت : 13:54
نشانه های آشکار نابودی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی!

نشانه های آشکار نابودی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی!

                                   
جنایات فوق تصور رژیم غاصب صهیونیستی در غزّه از یک سال قبل و اینک در لبنان و زیرپا گذاشتن تمامی مبانی و موازین انسانی و اخلاقی و بین المللی از این حکایت دارد که این رژیم پایان عمر خود را نزدیک می بیند و تلاش دارد تا در این فرصت کوتاه تمام عقده های خود در چند سال اخیر از شکست در برابر گروه های کوچکی همچون حزب... لبنان و حماس را با این جنایات خالی کند. چرا که این رژیم جعلی و غده سرطانی که توسط دولتهای استکباری غرب در قلب خاورمیانه کاشته شده بود و با شعارهای از نیل تا فرات و برپائی معبد سلیمان در محل مسجدالاقصی و نمایش قدرت در برابر کشورهای عربی، سعی در جلب حمایت یهودیان جهان و دولتهای غربی داشت، پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری جبهه مقاومت و فعال شدن گروههای حزب ... لبنان و حماس و دیگر گروههای جهادی مورد حمایت ایران قافیه را بکلی باخت و با طوفان الاقصی تمام اعتبار خود را از دست داد و با مشاهده خود در چند قدمی شکست و تحقّق پیش بینی رهبر معظّم انقلاب اسلامی ایران مبنی بر نابودی قریب الوقوع خود در صدد برآمد تا در این چند روز باقی مانده از عمر خود ولو به قیمت ثبت بدنامی ابدی خود در تاریخ، عقده گشائی کند. امّا در این میان آنچه از درنده خوئی و وحشیگری این رژیم در حمله به لبنان و بمباران شهرها و محله های شیعه نشین برمی آید این است عقدهای انباشته این رژیم از حزب ... لبنان بسیار بیش از دیگر گروههای مقاومت است و ریشه این عقده ها در ظهور این گروه جهادی و تحمیل شکستهای متعدّد به این رژیم جعلی و بربادرفتن اهداف شوم قدرتهای استکباری در ایجاد خاورمیانه ای مطیع رژیم صهیونیستی بوده است.
رژیم صهیونیستی که در سال 1361 لبنان را اشغال کرده بود، با ظهور حزب ... و فشار این گروه، در سال 1379 مجبور به فرار خفتبار از این کشور شد، لذا بتوصیه و پشتیبانی کامل امریکا و غرب و همدستی آشکار رژیمهای عربستان و مصر و ترکیه و اردن و پس از 6 سال برنامه ریزی، در تیرماه 1385، حملات هوائی و دریائی به جنوب لبنان و بخشهائی از بیروت را آغاز کرد، تا با انتقام گیری از حزب ... و نابود کردن این گروه مقاومت، شکست سال 79 را جبران، جایگاه خود را به عنوان قدرتِ بی چون و چرای منطقه بازیابی، انگیزه مقاومت را در منطقه سرکوب، اجرای طرح خاورمیانه ای امریکا را تسهیل و با قطع کردن یکی از بازوهای ایران در منطقه، شرایط را برای حمله نظامی به کشورِ الهام بخشِ مقاومت ضدِّاستکباری در جهان یعنی ایران، هموار سازد. امّا رژیم صهیونیستی، پس از تحمیل جنگی 33 روزه و تمام‌عیار به گروه کوچک حزب ... لبنان، مجبور شد بار دیگر ننگ شکستی ذلت‌بار را بپذیرد و با گدائی قطعنامه آتش‌بس از شورای امنیت سازمان ملل، خود را از باتلاق خودساخته رها سازد.
رژیم صهیونیستی در مواجهه با طوفان الاقصی و موضعگیری حزب ... لبنان در حمایت از غزه، بلافاصله به این نتیجه رسید که در ادامه شکستهای متعدّد و رو به افزایش قبلی، به آخر عمر ننگین خود نزدیک شده و لذا با هدایت امریکا و برای انتقام از مردم منطقه، نشان دادن عمق خباثت و درنده خوئی ذاتی خود،بمبارانهای کور غزّه و لبنان را آغاز کرد. امّا با اینهمه این رژیم خونخوار روزهای آخر عمر ننگین خود را سپری می کند و با نابودیش، بفضل پروردگار پس از دهها سال منطقه آرامش خود را بازخواهد یافت. ان شاء ... .
موسوی زاده

 

برچسب ها : رژیم صهیونیستی لبنان فلسطین غزه