شماره خبر : 35455
منتشر شده در مورخ : ۹ مهر ۱۴۰۳
ساعت : 20:23
جوشش دوباره آرمان انتقامگیری از مستکبران!

جوشش دوباره آرمان انتقامگیری از مستکبران!

                                   
خبر شهادت سید جبهه مقاومت ضداستکباری و بزرگ رهبر عربی این جبهه، بوسیله رژیم جنایت پیشه و رو به زوال صهیونیستی موجی از خشم و اندوه را در بین امّت اسلامی و دیگر آزادیخواهان جهان بوجود آورد. با شهادت این مجاهد نستوه که در طول سی سال گذشته به عنوان دبیرکل حزب ... لبنان توانست بزرگترین نقش را در تضعیف رژیم غاصب صهیونیستی و تأسیس و تقویت گروههای جهادی منطقه داشته باشد، بار دیگر فریاد انتقام-انتقام امّت اسلامی و سایر آزادگان جهان به آسمان بلند شد.
شهادت هنر مردان خدا است و هیچ عمل صالحی در کارنامه انسان بپای آن نمی رسد و بهمین جهت است که آرزوی هریک از مجاهدان راه حق جز این نیست که عاقبتشان به شهادت ختم شود و بالاترین دعایشان در پیشگاه احدیت، شهادت در راه حق و کسب درجات شهیدان است و طبعاً این شهید بزرگوار نیز که بیش از 5 دهه از عمر شریف و با برکت خود را در راه جهاد و ساماندهی و تربیت و رهبری نیروهای مقاومت لبنان و دفاع از اسلام و مرزهای اسلامی صرف کرده و عاقبت بسیاری از همرزمان و دوستان نزدیکش ختم به شهادت شده بود، همانطور که بارها اظهار می کرد آرزوئی جز این نداشت که بدست شرورترین دشمنان خدا شربت شهادت نوشد و همچون مولایش حضرت اباعبد…علیه السّلام با چهره ای گلگون به دیدار معبود شتابد.
امّا بیگمان شهادت این رهبر بزرگ مقاومت، در صورتیکه بدرستی تبیین شود، می تواند نقطه عطفی در تاریخ مبارزهِ منطقه با استکبار و دفع شرِّ غدهِ سرطانی اسرائیل باشد. چرا که با توجّه به وجهه ی جهانی وی در میان آزادیخواهان جهان و محبّت خالصانه مظلومان جهان به وی بدلیل جانفشانیهائی که برای حمایت از مظلومان و نجات لبنان از چنگال صهیونیستها و دفع فتنه داعش در منطقه و ناامید کردن دشمنان جهت ایجاد تغییرات استعماری در منطقه انجام داده، همه امیدوارند که بتوانند در تحقّق آرمانهای اسلامی-انقلابی این سید بزرگوار مشارکت کنند و با استفاده از فضای انقلابی بوجود آمده از شهادت این سید بزرگوار اولاً دولتهای آزاده جهان با شکایت در مجامع بین المللی، زمینه طرد و محکومیت جهانی این رژیم جعلی و دستگیری و مجازات سردمداران جنایتکار آن را فراهم کنند و ثانیاً تمام آزادگان جهان بویژه مسلمین و بالاخص شیعیان باتوجّه توصیه مؤکّد ولی امر مسلمین در کمک همه جانبه مردم به حزب ... و لبنان در زمینه تقویت این گروه برای نابودی رژیم صهیونیستی از ایثار جان و مال خود دریغ نکنند و ثالثاً از ظرفیت بوجود آمده برای انتقام گیری از امریکا و رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه، جهت ساماندهی فوری نیروهای داوطلب مبارزه با دشمنان اسلام و متجاوزان غربی در منطقه استفاده شده و با تشدید حمله به منافع امریکا در منطقه، خروج این کشور از منطقه تسریع و زمان فروپاشی رژیم صهیونیستی نزدیکتر گردد.
شهید سید حسن نصر ... اینک در جوار رحمت حق، همراه با اولیای الهی و یاران شهیدش از سفرهِ پروردگار روزی می خورد، امّا باید شهادتش نیز به نقطهِ عطفی در جهت تقویت مبارزات محور مقاومت ضدِّاستکباری و ضدِّصهیونیستی منطقه و جهشی در رهائی منطقه از وابستگی به بیگانگان و از حکومتهای مرتجع و وابسته تبدیل شود و جانشینان این رهبر بزرگ عربی بفضل الهی بتوانند از جوشش و انقلابی که ریختن این خونهای مطهر در منطقه بوجود آورده جهت دستیابی به اهداف الهی خود بهره گیرند.ان شاء… . .
موسوی زاده

 

برچسب ها : ز مستکبران رژیم صهیونیستی دبیرکل حزب ... لبنان سید حسن نصر ...