شماره خبر : 35492
منتشر شده در مورخ : ۱۰ مهر ۱۴۰۳
ساعت : 13:54
دعوت نماینده ولی فقیه در خوزستان برای حضور در اجتماع محکومیت شهادت سید مقاومت

دعوت نماینده ولی فقیه در خوزستان برای حضور در اجتماع محکومیت شهادت سید مقاومت

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان، مردم انقلابی اهواز را به حضور باشکوه در اجتماع مردمی محکومیت جنایت تروریستی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان دعوت کرد .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین شسید محمد نبی موسوی فرد در بخشی از این پیام گفت: ندای روح بخش رهبر معظم انقلاب (روحی فداه) در به میدان آمدن همه امکانات و با تمام وسعت، به آزادگان عالم، جانی دوباره بخشید.
متن کامل این پیام بدین شرح است : 
بسم الله القاصم الجبارین
الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ ۚ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ
 آنها که ایمان آوردند، و هجرت کردند، و با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد نمودند، مقامشان نزد خدا برتر است؛ و آنها پیروز و رستگارند
صدق الله العلی العظیم
سلام بر آزادگان دلیرمرد خطّه سرخ خوزستان؛
یقینا غیور مردان و شیر زنان این خطّه ولایی، آمادگی تاریخ سازی خود را در این عرصه اعلام می نمایند و در اولین اقدام خود، صفوف مستحکم خود در میدان را به رخ جهانیان خواهند کشید.
لذا این جانب از لبیک گویان به فرمان فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای(حفظه الله) دعوت می نمایم که با حضور  خانوادگی خود در اجتماع بزرگ چهارشنبه شب در مقابل حسینیه ثار الله اهواز آمادگی عملی خویش را در راه فتح قدس شریف اعلام نمایند.
وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ
سید محمدنبی موسوی فرد
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز 
 
 
 
 
 
 

 

برچسب ها : نماینده ولی فقیه در خوزستان شهادت خوزستان