شماره خبر : 35547
منتشر شده در مورخ : ۱۴ مهر ۱۴۰۳
ساعت : 8:36
آلمان حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان در کرانه باختری را تکان‌دهنده خواند

آلمان حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان در کرانه باختری را تکان‌دهنده خواند

آنالنا بائربوک وزیر خارجه آلمان در بیانیه‌ای حمله هوایی وحشیانه رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان در کرانه باختری را که منجر به کشته شدن ۲۰ نفر شد را تکان‌دهنده خواند.
به گزارش بامداد شنبه ایرنا به نقل از تارنمای بارونز، وزیر خارجه آلمان در پیامی در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: تعداد بالای تلفات غیرنظامیان بر اثر حمله هوایی (رژیم) اسرائیل به اردوگاه آوارگان طولکرم تکان‌دهنده است.
بائربوک در ادامه اظهارات خود تاکید کرد: ارتش اسرائیل موظف است از غیرنظامیان در کرانه باختری محافظت کند.
به گزارش ایرنا، رسانه‌های فلسطین از برگزاری اعتصاب سراسری در مناطق مختلف کرانه باختری به‌ دلیل شهادت جمع زیادی از فلسطینیان ساکن اردوگاه طولکرم بر اثر بمباران ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.
اعتصاب گسترده برای گرامیداشت شهدای بمباران اردوگاه «طولکرم»، سراسر کرانه باختری که از سوی احزاب و گروه‌های فلسطینی فراخوان شده، را فراگرفته است.
احزاب و گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین شب گذشته از ساکنان کرانه باختری خواستند برای عزاداری جهت شهدای اردوگاه طولکرم در کرانه باختری که توسط ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شد، دست به اعتصاب گسترده بزنند.
همچنین جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای جنایت قتل عام ساکنان اردوگاه آوارگان فلسطینی در طولکرم توسط ارتش رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم و تاکید کرد که این جنایات، مردم فلسطین را از مبارزه با دشمن صهیونیستی دلسرد نخواهد کرد.
خبرگزاری فلسطینی معا نیز گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (جمعه) به طور گسترده به شهرک «بیت امر» در شمال الخلیل یورش برده و اقدام به دستگیری بیش از ۲۰ جوان فلسطینی در این شهرک کرد.
معا افزود: نظامیان رژیم صهیونیستی به اکثر محله‌های بیت امر یورش بردند و با ورود به روستاها، اموال داخل خانه‌ها را مورد تفتیش و تخریب قرار دادند و برخی از جوانان را بدون دلیل مورد ضرب و شتم قرار دادند و ۲۰ نفر از آنها را دستگیر کردند.
ارتش رژیم صهیونیستی بامداد جمعه اردوگاه آوارگان فلسطینی در طولکرم واقع در کرانه باختری را بمباران کرد که در پی آن ۲۰ فلسطینی از جمله دو کودک به شهادت رسیدند و شماری نیز زخمی شدند.
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز جمعه از شهادت ۴۱ هزار و ۷۸۸ شهروند فلسطینی ساکن این منطقه و زخمی شدن ۹۶ هزار و ۷۹۴ نفر از آنها طی ۳۶۴ روز جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه خبر داد.
رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده است. طی این مدت ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های نوار غزه در این جنگ به شدت تخریب شده‌اند و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی‌سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می‌کند.
با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که پس از ۱۲ ماه جنگ، هنوز نتوانسته است به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه دست یابد.
 
 
 

 

برچسب ها : صهیونیست اسرائیل آلمان رژیم صهیونیستی غزه فلسطین