شماره خبر : 36427
منتشر شده در مورخ : ۳۰ مهر ۱۴۰۳
ساعت : 13:22
اعلام محل مراجعه مشمولان وظیفه عمومی آبان‌ماه در خوزستان

اعلام محل مراجعه مشمولان وظیفه عمومی آبان‌ماه در خوزستان

معاونت وظیفه عمومی انتظامی استان خوزستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ آبان ماه سال ۱۴۰۳ باید در محل و مراکز درج شده در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، معاونت وظیفه عمومی انتظامی استان خوزستان روز دوشنبه اعلام کرد: تمامی مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ آبان ماه سال ۱۴۰۳ دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.
این دسته از مشمولان باید روز سه‌شنبه یکم آبان ماه سال ۱۴۰۳ در ساعت۵.۳۰ دقیقه صبح در معاونت وظیفه عمومی استان خوزستان واقع در اهواز - ابتدای جاده اهواز به اندیمشک - جنب موسسه راهگشا (تعویض پلاک)حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
همچنین مشمولانی که به مرکز آموزش شهید باکری دزفول- سپاه استانی- مرکز آموزش شهید درویش اهواز و مرکز آموزش فرماندهی انتظامی استان اختصاص یافته‌اند باید مستقیما به این مراکز مراجعه و نیازی به حضور در معاونت وظیفه عمومی ندارند.
دراین اطلاعیه اعلام شده که مشمولان اعزامی باید برگ واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.

همچنین مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه داشته باشند. این سازمان در این اطلاعیه یادآور شده است: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.
 
 
 

 

برچسب ها : معافیت سربازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران خوزستان