شماره خبر : 5467
منتشر شده در مورخ : ۲۳ شهریور ۱۴۰۰
ساعت : 16:49
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان: پویش ملی شور عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در خوزستان برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان: پویش ملی شور عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در خوزستان برگزار می‌شود

 

شیبه گفت: باتوجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید و کمک به دانش آموزان نیازمند خوزستان، پویش ملی شورعاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان گفت: همزمان با سراسر کشور، پویش ملی شورعاطفه‌ها در استان در حال اجرا است و باتوجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

او افزود: به منظور رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، همچون پارسال پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهر‌ها مستقر نخواهد شد و جذب کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها از روش‌های غیرحضوری انجام می‌شود.

شیبه بیان داشت: پویش شور عاطفه‌ها با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، بسیج و همچنین مشارکت فعال مراکز نیکوکاری با شعار با هم مشق محبت بنویسیم از ۲۰ شهریورماه آغاز و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان تصریح کرد: مردم خیراندیش و نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به‌صورت غیرحضوری و از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۰۴ و همچنین کد دستوری #۰۶۱* ۱۸۸۷۷ تلفن همراه و اپلیکیشن‌های بانکی تلفن همراه و از طریق اسکن کد QR درگاه پرداخت الکترونیکی به دست نیازمندان برسانند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

برچسب ها : جشن عاطفه ها کمیته امداد امام خمینی سال تحصیلی جدید