بزرگترین بازنده توافق ایران و آمریکا از نگاه گاردین
روزنامه گاردین نتانیاهو را بزرگترین بازنده توافق ایران و آمریکا دانست.
به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه گاردین گزارش داد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل بزرگترین بازنده توافق ایران و آمریکا است. پیامدهای این توافق ممکن است نه تنها آینده سیاسی نتانیاهو را تحت تأثیر قرار بدهد بلکه به حمایت های بی قید و شرط آمریکا از اسرائیل نیز پایان بدهد.
در این گزارش آمده است: نتانیاهو که منطقه را زیر آتش قرار داده با موضوعات منطقه ای از غزه گرفته تا لبنان و ایران بر اساس یک اصل یعنی خشونت بی حد و حصر و غیر قانونی و وخیم کردن اوضاع برخورد می کند.
در ادامه این گزارش تاکید شده است: اوج این موضوع در جنگ افروزی علیه ایران دیده شد اما این جنگ با شکست در تحقق اهداف اصلی یعنی براندازی نظام ایران یا از بین بردن برنامه های هسته ای و موشکی به پایان رسید. اسرائیل تاوان کشاندن آمریکا به این جنگ علیه ایران را می پردازد چرا که کاخ سفید و بخش زیادی از افکار عمومی در آمریکا کابینه اسرائیل را مسئول آغاز جنگی می دانند که با وعده های پوچ همراه شد.
بر اساس این گزارش، روابط دو طرف شاهد تنش های بی سابقه ای است.
با این وجود باید به این نکته اشاره کرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه کشورهای منطقه تماما با چراغ سبز آمریکا و ترامپ انجام می شود.
برچسب ها : ایران آمریکا روزنامه گاردین
در پیامی به مناسبت هفته قوه قضائیه؛ رهبر معظم انقلاب: احقاق حقوق تضعیفشده ملت ایران باید پیگیری شود
- عراقچی: هیچ نهاد یا کشور دیگری در مورد مدیریت تنگه هرمز جز ایران مسئولیتی ندارد
- نماینده کنگره: اگر ترامپ حملات به ایران را متوقف نکند، از او شکایت میکنیم
- با محکوم کردن نقض مجدد تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا؛ وزارت خارجه: رژیم آمریکا کمترین ارزش و اعتباری برای تعهدات خود قائل نیست
- ادعای نتانیاهو درباره ادامه اشغالگری بر اساس چارچوب توافق شده با دولت لبنان
- آغاز خدماترسانی مواکب به زائران از دهم ماه صفر در مرزهای خوزستان
- خوزستان در آستانه دو حماسه بزرگ/ از تشییع باشکوه رهبر شهید انقلاب تا میزبانی میلیونی زائران اربعین حسینی/ اربعین امسال باشکوهتر از همیشه
- استخدام دولتی با فرمول جدید؛ رفیعزاده توضیح داد
- تصویب طرح جامع ویژه کوتعبدالله در شورای برنامهریزی خوزستان
