شماره خبر : 6391
منتشر شده در مورخ : ۱۶ آذر ۱۴۰۰
ساعت : 11:6
جشنواره هنرهای تجسمی فجر در اهواز برگزار می‌شود

جشنواره هنرهای تجسمی فجر در اهواز برگزار می‌شود

 جشنواره هنرهای تجسمی فجر برای بار دوم در اهواز برگزار می‌شود.

مقدمات برگزاری این جشنواره با هماهنگی‌هایی که با مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد فراهم شده و همزمان با کل کشور این رویداد در اهواز برگزار می‌شود.

جشنواره هنرهای تجسمی فجر برای بار دوم در اهواز برگزار می‌شود و علاوه بر گالری انجمن تجسمی، گالری بخش خصوصی برای برگزاری این رویداد در نظر گرفته شده است.

  بنابر اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، به محض مشخص شدن تعداد آثار و فرم برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی، از گالری‌های خصوصی اهواز و شهرستان‌ها برای حضور در این رویداد دعوت می‌شود.

اداره کل ارشاد خوزستان اعلام کرد که به دلیل شرایط نامساعد بیماری کرونا، مجمع عمومی انجمن هنرهای تجسمی تاکنون تشکیل نشد ولی اکنون شرایط مساعد شده و تاکنون سه نشست برای برگزاری این مجمع با حضور هنرمندان انجمن تجسمی در محل اداره کل برگزار شده است.

مقدمات برگزاری انتخابات انجمن های هنرهای تجسمی و مجمع فراهم شده و طی روزهای آینده شکل انتخابات و نحوه برگزاری انتخابات را اعلام می‌شود و خود هنرمندان متولی برگزاری این رویداد هستند و اداره کل ارشاد نیز به آنها کمک می‌کند.

هنرمندان استان چه در برگزاری مجمع، انتخابات و چه تعریف رویداد و نمایشگاه متولی کار هستند و اداره کل در این مسیر همراهی و حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد.

برچسب ها : جشنواره هنرهای تجسمی فجر اهواز خوزستان