شماره خبر : 10970
منتشر شده در مورخ : ۸ خرداد ۱۴۰۱
ساعت : 12:53
جریمه در انتظار هتل‌های متخلف

جریمه در انتظار هتل‌های متخلف

 

مدیرکلِ نظارت و ارزیابی خدماتِ گردشگری وزارتِ میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اعمال جریمه هتل‌های متخلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، یحیی نقی‌زاده محجوب افزود : کمیسیون درجه بندی اماکن اقامتی بر استمرار خدمات پایه ای در هتل ها نظارت می کند و در صورتیکه هتل داری از کیفیت خدمات خود بکاهد، کمیسیون درجه بندی اماکن اقامتی به تغییر و حذف درجه و حتی تعلیق آن واحد نیز اقدام می کند .

نقی زاده با اشاره به اینکه نظارت بر اماکن گردشگری به دو طریق مستقیم و سامانه ثبت شکایات و تماس های تلفنی مسافران پیگیری می شود ، گفت : گردشگران می توانند از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ پیشنهادها و انتقادهای خود را ثبت کنند که این موارد اعلامی به دستگاه‌ها و اعضای ذیربط ستاد خدمات سفر یا ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌ها منعکس می شود .

مدیرکلِ نظارت و ارزیابی خدماتِ گردشگری وزارتِ میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص نقش نظارت ها در بهبود پیشرفت اماکن گردشگری هم گفت : نقش نظارت و اقداماتی مبتنی بر ارزیابی اخطارها برای رفع نواقص و گران فروشی و کم کاری در ارائه خدمات ، در بهبود پیشرفت هتل ها اهمیت زیادی دارد به طوریکه امسال شاهد ارتقاء خدمات کیفی اماکن گردشگری در کشور در مقایسه با سالهای گذشته بوده ایم.

 

برچسب ها : جریمه هتل‌های متخلف هتل‌