شماره خبر : 1175
منتشر شده در مورخ : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
ساعت : 13:5
آغاز ممنوعیت‌های تردد از ساعت ۱۴ امروز

آغاز ممنوعیت‌های تردد از ساعت ۱۴ امروز

محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۴ امروز سه شنبه تا ساعت ۱۲ روز شنبه آینده در سراسر کشور و بین شهر‌ها توسط پلیس راهور اعمال و اجرایی خواهد شد.

 سردار سیدکمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام این خبر گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، از هموطنان عزیز درخواست می‌شود حتما به مقررات ابلاغی توجه ویژه‌ای داشته باشند و از سفر‌های غیرضروری جدا خودداری کنند تا ان شاء الله شاهد ادامه سیر نزولی این بیماری باشیم.
رئیس پلیس راهور ناجا اظهار داشت: تردد خودرو‌های شخصی بصورت هوشمند توسط دوربین‌ها و در نقاط فاقد دوریبن، با تلاش همکاران بنده کنترل و اعمال قانون خواهند شد.
وی گفت: بطور طبیعی با ارائه تذکر سعی در پیشگیری از سفر‌ها خواهد شد و در صورت اصرار و پافشاری رانندگان، به ناچار همانطور که در رسانه‌ها اطلاع رسانی شده است به اعمال قانون و اجرای مقررات خواهیم پرداخت.
سردار هادیانفر بیان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی و بار مسافر و همچنین خودرو‌های وانت بار با پلاک شخصی که در امر جابجایی مسافر و ارزاق عمومی فعالیت دارند، ممنوعیت تردد ندارند.
رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد: جریمه تردد در این ایام در شهر‌های قرمز یک میلیون تومان، در شهر‌های نارنجی و زرد پانصد هزار تومان و تردد شبانه دویست هزار تومان است.


خبرگزاری صدا و سیما

برچسب ها : محدودیت‌های تردد کرونا رئیس پلیس راهور ناجا