راهاندازی خط تلفن خدمات مشاوره حقوقی به مددجویان و کارکنان بهزیستی؛ بهزودی
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از راهاندازی خط تلفن ارائه خدمات مشاوره حقوقی به مددجویان، کارمندان و بازنشستگان بهزیستی در آیندهای نزدیک خبر داد.
به گزارش ایسنا، سید مرتضی حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ضرورت ارائه خدمات مشاوره تلفنی رایگان حقوقی به مددجویان، کارمندان و بازنشستگان، گفت: این مهم در آیندهای نزدیک با مشارکت همکاران حقوقی این معاونت و بهرهگیری از ظرفیت وکلا و حقوقدانان نیکوکار خط تلفنی مشاوره حقوقی رایگان در سراسر کشور راهاندازی خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بیش از ۳ میلیون خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند، تصریح کرد: علاوه بر ارائه خدمات تلفنی مشاوره حقوقی رایگان به جامعه هدف، از ظرفیت حقوقدانان و وکلای نیکوکار و خیر نیز برای پروندههای جاری مددجویان بهره خواهیم گرفت.
وی، افزود: وکلای بسیار زیادی آمادگی خود را برای همکاری با سازمان بهزیستی کشور و ارائه مشاوره رایگان و پذیرفتن وکالت مددجویان بصورت رایگان اعلام کردهاند.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل سازمان بهزیستی کشور، حسینی همچنین از ارائه خدمات مشاوره حقوقی توسط حقوقدانان این معاونت در ستاد مرکزی و استانها به کارمندان و بازنشستگان سازمان بهزیستی کشور خبر داد و گفت: بیش از ۴۰ هزار خانوار بهزیستی شامل کارمندان و بازنشستگان نیز از این خدمات بهرهمند میشوند.
برچسب ها : سازمان بهزیستی مشاوره مشاوره حقوقی
- سید حسن نصرالله: اسرائیل تاوان سختی خواهد داد/ پشتیبانی لبنان از مقاومت فلسطین ادامه می یابد
- پزشکیان: بنای ما گسترش روابط بر اساس احترام متقابل است، اما حرف زور را نخواهیم پذیرفت
- تبدیل «پرنده کرار طرح رسول» به یک «پرنده شبکه پذیر»
- سیاستهای دوگانه کشورهای حاکم بر مسائل ورزش بینالمللی در بازیهای اخیر محسوس بود
- واردات خودروهای نو ادامه دارد
- تداوم رشد مثبت فعالیتهای اقتصادی کشور
- وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: آییننامه واردات خودروهای کارکرده اصلاح میشود/ در مورد واردت آیفون هنوز مستندی ندارم
- معاون بانک مرکزی خبر داد: تامین ۵۰ همت منابع جدید برای وام ازدواج و فرزندآوری/ ثبتنام متقاضیان شبانهروزی میشود