شماره خبر : 12093
منتشر شده در مورخ : ۱۵ تیر ۱۴۰۱
ساعت : 11:40
کیفیت آب حمیدیه مطلوب است

کیفیت آب حمیدیه مطلوب است

 

با بررسی های صورت گرفته آب آشامیدنی شهرستان حمیدیه هیچگونه مشکل آلودگی ندارد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ،مدیرکل بازرسی شرکت مهندسی آبفا کشور در بازدید از تاسیسات آبرسانی شهرستان حمیدیه با بیان اینکه خط قرمز شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور کیفیت آب آشامیدنی مردم است گفت:طبق بازدید میدانی از حمیدیه و روستا‌های این شهرستان مشکل کمی آب به دلیل شرایط آبی سد کرخه در این منطقه وجود دارد، اما طبق اعلام فرماندار حمیدیه، مرکز بهداشت و امور کیفی آبفا هیچ مورد آلودگی آب در این شهرستان مشاهده نشده است.

مجید عبدالهی افزود:وضعیت آب روستایی این شهرستان و مرکز شهر حمیدیه از نزدیک بررسی شده و شبکه آب آشامیدنی این شهرستان با اضافه شدن از طرح غدیر بسیار مطلوب‌تر می‌شود.
مدیرکل بازرسی شرکت مهندسی آبفا کشور در ادامه افزود: خوزستان یکی از استان‌های حائز اهمیت کشور است و با توجه به عزم راسخ دولت با سرعت طرح‌های مهم آب و فاضلاب در این استان در حال اجرا است.
فرماندار حمیدیه نیز گفت: هیچ نشانه‌ای از آلوده بودن آب شرب شهرستان حمیدیه تا امروز مشاهده نشده است.
عدنان الوان پور با اشاره به بازدید صورت گرفته از بیمارستان، آزمایشگاه‌ها و بررسی‌های پزشکی اظهار داشت: در بازدید میدانی هیچ نشانی از وجود بیماری ناشی از آب شرب در این شهرستان گزارش نشده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان حمیدیه نیز روز گذشته با رد شایعه‌های پیرامون شیوع بیماری‌های اسهالی گفت: تاکنون هیچ گونه موردی از بیماری التور (وبا) در شهرستان حمیدیه گزارش نگردیده است.

در روز‌های گذشته شایعه‌هایی مبنی بر مشاهده مواردی از بیماران اسهالی در حمیدیه به دلیل کیفیت پایین آب این شهر در فضای مجازی منتشر شد که نگرانی مردم این شهر را در پی داشته است.

برچسب ها : آب حمیدیه حمیدیه خوزستان