شماره خبر : 13860
منتشر شده در مورخ : ۲۳ شهریور ۱۴۰۱
ساعت : 15:22
سجادی : قرارداد کی‌روش محدود است

سجادی : قرارداد کی‌روش محدود است

وزیر ورزش درباره حضور کارلوس کی‌روش در تهران به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: باید اجازه داد تا کی‌روش کار خود را شروع کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نشست امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره حضور کارلوس کی‌روش در تهران گفت: درباره قرارداد کی‌روش همین اطلاعات منتشرشده در رسانه‌ها را داریم. ما بزودی جلسه‌ای با فدراسیون فوتبال داریم. این قرارداد برای تعداد ماه‌های محدود است و مبلغ آن هم که اعلام شده، اطلاعات تکمیلی بیشتری نداریم.

وزیر ورزش در پاسخ به سوالی درباره ارزیابی نتیجه ضعیف کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی عنوان کرد: من کارشناس کشتی نیستم که بخواهم ارزیابی کنم، اما منتظر هستیم تا فدراسیون بازگردد و توضیح خواهند دادند. همچنین منتظر تحلیل و واکاوی کارشناسان کشتی هستیم.

وی یادآور شد: خانواده ورزش و اهالی کشتی دوست داشتند که مدال طلا هم بین مدال‌ها باشد، اما فکر می‌کنم که حتماً قضاوت و کارشناسی و تحلیل به عهده کارشناسان امر است. منتظریم که تحلیل آنان را بشنویم تا طی دوسال آتی بتوانیم سهمیه‌های المپیک را بگیریم و تمام امیدمان به المپیک پاریس است تا به اهداف ارزشمند فدراسیون برسیم.
سجادی در پایان گفت: در وزارت ورزش هم معاونت ورزش قهرمانی و هم کارشناسان در حال تحلیل هستند، اما اینکه من بخواهم به عنوان وزیر نظر فنی درباره کشتی بدهم، فکر می‌کنم که درست نیست.

برچسب ها : سجادی کی‌روش وزیر ورزش