شماره خبر : 15310
منتشر شده در مورخ : ۹ آذر ۱۴۰۱
ساعت : 11:23
رئیس سازمان حج و زیارت خبر داد؛ نام نویسی حج تمتع سال آینده ، از ۳۰ دی

رئیس سازمان حج و زیارت خبر داد؛ نام نویسی حج تمتع سال آینده ، از ۳۰ دی


رئیس سازمان حج و زیارت از ثبت نام حج تمتع سال آینده از ۳۰ دی خبر داد و گفت: امسال فرصت کافی برای برنامه ریزی مناسب وجود دارد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ سید صادق حسینی در مراسم تکریم و معارفه مدیر حج و زیارت استان قزوین، خدمت به زائرین بیت ا.. الحرام و ائمه اطهار (ع) را توفیقی عظیم دانست و افزود: با برنامه ریزی انجام شده ۳۰ دی ،نام نویسی برای حج سال آینده شروع می شود و برخلاف امسال که زمان محدودی برای برنامه ریزی حج داشتیم، با رفع نقاط ضعف حج گذشته،با آمادگی به استقبال حج سال آینده خواهیم رفت.
رئیس سازمان حج و زیارت درباره راه اندازی سفر عمره نیز اظهار کرد: ما قصد راه اندازی سفر عمره را داریم و تاکنون در انتظار پاسخ کشور میزبان برای گفتگو و ارائه شرایط برگزاری عمره مفرده هستیم، تاکنون حدود ۶ میلیون نفر در نوبت انتظار برای سفر عمره هستند .
وی در خصوص سفر اربعین حسینی که طبق فرمایش مقام معظم رهبری در تمام دنیا بی نظیر است، اضافه کرد: طبق آمار رسمی در سالجاری حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در پیاده روی اربعین شرکت کردند که این اجتماع میلیونی در بازه زمانی ۲۰ روزه در تمام دنیا بی نظیر است که متاسفانه از طرف رسانه‌ های معاند پوشش خبری داده نمی‌ شود.
آئین تکریم عباس دمیرچی مدیر سابق حج و زیارت قزوین و معارفه بشیر سلیمی بعنوان مدیر جدید حج و زیارت استان قزوین با حضور رئیس سازمان حج و زیارت، محمد آزاد مشاور امور رئیس سازمان در امور مجلس و استان‌ ها، مسئولان استانی، مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی و شرکت مرکزی استان در سالن اجتماعات شهدای منا در مدیریت حج و زیارت استان قزوین برگزار شد .

 

برچسب ها : رئیس سازمان حج و زیارت حج تمتع حج و زیارت