شماره خبر : 15805
منتشر شده در مورخ : ۱۹ آذر ۱۴۰۱
ساعت : 11:49
ووشو قهرمانی: نمایندگان طلایی ایران

ووشو قهرمانی: نمایندگان طلایی ایران

 

ملی‌پوش وزن ۷۵- کیلوگرم ایران به نشان طلای مسابقات قهرمانی جوانان جهان دست یافت.

ووشو قهرمانی جوانان جهان/ سهیل موسوی طلایی شد به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،هشتمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان از روز سه‌شنبه (۱۵ آذرماه) در شهر تانگرانگ اندونزی آغاز شد . ملی‌پوشان پسر و دختر ایران امروز (شنبه ۱۹ آذرماه) به مصاف حریفان خود رفتند.

امروز و در روز پایانی مسابقات، در فینال وزن ۷۵- کیلوگرم ساندای پسران، مقرر بود سهیل موسوی به مصاف “ییبو تیان” برود که این نماینده چین در مراسم وزن‌کشی پیش از بازی حضور پیدا نکرد و از شرکت در دیدار پایانی انصراف داد. با این تفاسیر سهیل موسوی که تا پیش از دیدار فینال تمامی حریفان خود را ناک‌اوت کرده بود به نشان طلا دست یافت و قهرمان جهان شد.

موسوی برای حضور در دیدار نهایی «ولادیسلاو پشتنیک» از اوکراین، «محمد سیف» از تونس و "آلن سهیچ" از کرواسی را شکست داده بود.

 هت‌تریک طلایی یونس خدایی

یونس خدایی به سومین مدال طلای خود در مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان دست پیدا کرد.

امروز (شنبه) و در روز پایانی مسابقات و در تالو پسران، یونس خدایی در فرم نن گوئن با امتیاز ۹.۰۷ به مقام نخست دست یافت و صاحب گردن آویز طلا شد. ورزشکارانی از کره جنوبی و ازبکستان دوم و سوم شدند. پیش از این یونس خدایی در دو فرم نانچوان و نن دائو مدال طلا گرفته بود.

امروز(شنبه) و پیش از این مدال، سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم به مدال طلا دست یافته بود. کیانا بیابانی در وزن ۵۲- کیلوگرم، کسری لورائی در وزن ۸۰- کیلوگرم، رضا خورشیدی در وزن ۵۶- کیلوگرم و تیم دوئلین پسران به مدال نقره رسیده بودند و هستی صدیقی در نن گوئن مدال برنز کسب کرده بود.

 

امیرحسین همتی هم طلایی شد

ووشو قهرمانی: موسوی طلا گرفت و خدایی سومین طلاسانداکار وزن ۶۰- کیلوگرم ایران یک طلای دیگر برای کاروان اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان جهان کسب کرد.

امروز (شنبه) و در روز پایانی مسابقات و در فینال وزن ۶۰- کیلوگرم بخش ساندای پسران، امیرحسین همتی ملی‌پوش کشورمان در چهارمین مبارزه خود مقابل سانداکار هند به میدان رفت با شکست این ورزشکار، یک طلای دیگر برای ایران به ارمغان آورد.

همتی در سه رقابت قبلی خود مقابل «تسنیم ایسلام» از بنگلادش، "سرجیو آلپایدزی" از گرجستان و «یو هونگ» از هنگ کنگ بهبرتری دست یافته و راهی مرحله نهایی شده بود.

امروز (شنبه) و پیش از این مدال، سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم، یونس خدایی در فرم نن گوئن، عرفان محرمی در وزن ۷۰- کیلوگرم، تیم دوئلین دختران ایران و کوثر علی زاده در وزن ۶۰- کیلوگرم به مدال طلا دست یافته بود. کیانا بیابانی در وزن ۵۲- کیلوگرم، کسری لورائی در وزن ۸۰- کیلوگرم، رضا خورشیدی در وزن ۵۶- کیلوگرم و تیم دوئلین پسران به مدال نقره رسیده بودند و هستی صدیقی در نن گوئن مدال برنز کسب کرده بود.

 

دیانا رحیمی نماینده چین را برد و طلایی شد

ووشو قهرمانی: موسوی/ خدایی و همتی طلا گرفتنددختر سانداکار وزن ۵۶- کیلوگرم ایران به مدال طلای مسابقات قهرمانی جوانان جهان دست یافت.

امروز (شنبه) و در روز پایانی مسابقات و در فینال وزن ۵۶- کیلوگرم ساندای دختران، دیانا رحیمی به مصاف نماینده کشور چین رفت و با برتری مقابل این حریف صاحب مدال طلا و عنوان قهرمانی شد.

او پیش از این مقابل "یینگ هِ اونگ" از هنگ‌کنگ، "پوسپا آناستاسیا" از اندونزی و "کریمه بریونس" از مکزیک به برتری رسیده بود.

امروز (شنبه) و پیش از این مدال، سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم، یونس خدایی در فرم نن گوئن، عرفان محرمی در وزن ۷۰- کیلوگرم، تیم دوئلین دختران ایران، کوثر علی زاده در وزن ۶۰- کیلوگرم و امیرحسین همتی در وزن ۶۰- کیلوگرم به مدال طلا دست یافته بود. کیانا بیابانی در وزن ۵۲- کیلوگرم، کسری لورائی در وزن ۸۰- کیلوگرم، رضا خورشیدی در وزن ۵۶- کیلوگرم و تیم دوئلین پسران به مدال نقره رسیده بودند و هستی صدیقی در نن گوئن مدال برنز کسب کرده بود.

طلای جهان به عرفان محرمی رسید

ووشو قهرمانی جوانان جهان/ کیانا بیابانی به مدال نقره دست یافتسانداکار وزن ۷۰- کیلوگرم ایران بر سکوی قهرمانی مسابقات جوانان جهان ایستاد.

امروز (شنبه) و در روز پایانی مسابقات و در وزن ۷۰- کیلوگرم عرفان محرمی در مبارزه فینال مقابل حریفی از کشور چین قرار گرفت و با برتری مقابل این ووشوکار به مدال طلا دست یافت.

محرمی پیش از حریفانی از تونس، اردن و مصر را مغلوب کرده بود.

امروز (شنبه) و پیش از این مدال، سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم و یونس خدایی در فرم نن گوئن به مدال طلا دست یافته بود. کیانا بیابانی در وزن ۵۲- کیلوگرم، کسری لورائی در وزن ۸۰- کیلوگرم، رضا خورشیدی در وزن ۵۶- کیلوگرم و تیم دوئلین پسران به مدال نقره رسیده بودند و هستی صدیقی در نن گوئن مدال برنز کسب کرده بود.

طلای دوئلین دختران جهان به ایران رسید

ووشو قهرمانی جوانان جهان/ کیانا بیابانی به مدال نقره دست یافتتیم دوئلین دختران ایران در مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان به عنوان قهرمانی دست یافت.

امروز (شنبه) و در روز پایانی مسابقات، تیم دوئلین دختران ایران با ترکیب نازنین بازدار و حدیث امیری به عنوان قهرمانی دست یافت و صاحب گردن آویز طلا شد. تیم‌های سنگاپور و ماکائو دوم و سوم شدند.

امروز (شنبه) و پیش از این مدال، سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم، یونس خدایی در فرم نن گوئن و عرفان محرمی در وزن ۷۰- کیلوگرم به مدال طلا دست یافته بود. کیانا بیابانی در وزن ۵۲- کیلوگرم، کسری لورائی در وزن ۸۰- کیلوگرم، رضا خورشیدی در وزن ۵۶- کیلوگرم و تیم دوئلین پسران به مدال نقره رسیده بودند و هستی صدیقی در نن گوئن مدال برنز کسب کرده بود.

کوثر علی‌زاده مدال طلا کسب کرد

ووشو قهرمانی جوانان جهان/ کیانا بیابانی به مدال نقره دست یافتدختر ملی‌پوش وزن ۶۰- کیلوگرم تیم ووشو ایران صاحب مدال طلای در مسابقات قهرمانی جوانان جهان شد.

امروز (شنبه) و در روز پایانی مسابقات و در مبارزه نهایی وزن ۶۰- کیلوگرم بخش ساندای دختران، کوثر علی‌زاده ملی‌پوش کشورمان در دیدار با نماینده به برتری دست یافت و به مدال طلای این دسته وزنی رسید.

علی‌زاده برای رسیدن به دیدار نهایی حریفانی از ویتنام و فلسطین را شکست داده بود.

امروز (شنبه) و پیش از این مدال، سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم، یونس خدایی در فرم نن گوئن، عرفان محرمی در وزن ۷۰- کیلوگرم و تیم دوئلین دختران ایران به مدال طلا دست یافته بود. کیانا بیابانی در وزن ۵۲- کیلوگرم، کسری لورائی در وزن ۸۰- کیلوگرم، رضا خورشیدی در وزن ۵۶- کیلوگرم و تیم دوئلین پسران به مدال نقره رسیده بودند و هستی صدیقی در نن گوئن مدال برنز کسب کرده بود.

 

برچسب ها : ووشو قهرمانی طلایی ایران ووشو