شماره خبر : 16816
منتشر شده در مورخ : ۲۸ دی ۱۴۰۱
ساعت : 9:11
سامانه رادار گیم برای کاهش پینگ بازی ها راه اندازی شد

سامانه رادار گیم برای کاهش پینگ بازی ها راه اندازی شد

 

وزیر ارتباطات گفت: با همکاری بخش خصوصی، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و شرکت ارتباطات زیرساخت سایت و اپلیکیشن رادار بازی راه اندازی شد.

زارع پور گفت: یکی از مشکلاتی که گیمر‌های کشورمان همواره با آن روبه‌رو بوده اند، مشکل سرعت پایین دانلود بازی‌ها و آپدیت آن‌ها به همراه پینگ یا زمان تاخیر بالای بازی آنلاین بوده است که باعث اختلال و تجربه کاربری نامناسب گیمر‌ها در ایران می‌شد.

او ادامه داد: برای رفع مشکل این بخش از کاربران که تعداد آن‌ها کم هم نیست، با همکاری بخش خصوصی، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و شرکت ارتباطات زیرساخت، سایت و اپلیکیشنی به نام "رادار بازی" راه اندازی شده است.

وزیر ارتباطات افزود: استفاده از این سایت و اپلیکیشن آن، ضمن افزایش قابل توجه سرعت دانلود بازی‌ها و آپدیت آن‌ها، باعث کاهش چشمگیر پینگ بازی‌ها نیز خواهد شد که در نتیجه تجربه‌ای دلچسب در بازی آنلاین برای کاربران رقم خواهد خورد.

او گفت: این اتفاق از طریق انتقال CDN‌های این بازی‌ها به داخل کشور و کوتاه کردن مسیر دسترسی کاربران داخلی کشور به سرور‌های بازی و طراحی ابزار‌های خاص توسط متخصصان جوان کشورمان انجام شد.گیمر‌ها می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس radar.game این حس خوب را تجربه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان  علمی پزشکی  فناوری

برچسب ها : سامانه رادار گیم بازی گیمرها اینترنت پرسرعت